Ikke megSett larvikjentene,nå tenkte jeg å lage meg litt kvelds og se Black widows. Flere som har planer om å se det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke megSett larvikjentene,nå tenkte jeg å lage meg litt kvelds og se Black widows. Flere som har planer om å se det?
Åh. Jeg vil ha pannekaker nåå!Da lager jeg mere rørehaha stekte jo 25 pannekaker idag
om ikke mer.
Det ble mange skritt detVært på jobb og gått tur
Black widows? Er det en serie?Sett larvikjentene,nå tenkte jeg å lage meg litt kvelds og se Black widows. Flere som har planer om å se det?
Ble noen men ikke den beste dagenDet ble mange skritt det
Hvor mange skritt har du hatt på de beste dagene?Ble noen men ikke den beste dagen
Tror det var 18000Hvor mange skritt har du hatt på de beste dagene?
Så mye har jeg ikke hatt på denne siden av året enda. Fikk fitbiten til julTror det var 18000
brabraIngen krøll her
Hvilken av fitbiten har du?Så mye har jeg ikke hatt på denne siden av året enda. Fikk fitbiten til jul
ja. det måtte jo komme.. å i natt er jeg alene. Å menssmertene mine vil ikke gi slipp de heller!Ja. Så kjipt begge er dårlige på samme tid og. Ekstra slitsomt
Charge HR. Har du fitbit?Hvilken av fitbiten har du?
Nei da vi er på hver vår side kjærebrabrada er vi på samme side!
Nei har polar loopCharge HR. Har du fitbit?
Er de enda der?ja. det måtte jo komme.. å i natt er jeg alene. Å menssmertene mine vil ikke gi slipp de heller!
Er vi det ja.. jaja.. jeg og meg er ihvertfall her daNei da vi er på hver vår side kjære
Stakkars du! Klem sendes overja. det måtte jo komme.. å i natt er jeg alene. Å menssmertene mine vil ikke gi slipp de heller!
Åh. Fornøyd med den?Nei har polar loop
nei.. det hjelper seg.. men de henger iEr de enda der?![]()
uff. Like ille som igår?
takk! trenger deStakkars du! Klem sendes over