Men 10 000 er 10 000Takk
Flink og flink, hadde nok vært like aktiv om jeg ikke hadde hatt den i lommen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men 10 000 er 10 000Takk
YEY gleder megDone deal!![]()
joda, men da hadde det ikke hvert dokumentertTakk
Haha, siden jeg har gått så lite så er jeg enigja jeg håper da det. hvis du klarer å gå 10 000 når du er syk. da er du ikke mye syk![]()
jeg og meg er enige med deg og hu..Blir nok kjempefint

huff ja for noen ihvertfallKan bli gøy det
omtrent det samme her, bare med knøtte.. Å nå han har sovi har jeg sitti med Vesla i fanget.Haha, siden jeg har gått så lite så er jeg enigeneste grunnen til at jeg har gått i det hele tatt har vært for å roe frøkna
Hvordan er formen hennes?omtrent det samme her, bare med knøtte.. Å nå han har sovi har jeg sitti med Vesla i fanget.
Forvirra ble jeg nåjeg og meg er enige med deg og hu..
Så det ordner seg...![]()
variabel..Hvordan er formen hennes?
Gleder meg til dethuff ja for noen ihvertfall![]()
snakk med tvillingen din.. hu kan forklare detForvirra ble jeg nå![]()
Ha ha hun var like forvirrasnakk med tvillingen din.. hu kan forklare det![]()
tviler ikke.... OMG håper ikke Ronja skal jobbe på ferja i Sandefjord.. Vi snakka nemlig om å ta den!!Gleder meg til det![]()

jeg og meg er ikke forvirra.. skjønner ikke hvorfor hu og du er det..Ha ha hun var like forvirra
Det håper jeg ! Håper hun kaster dere avtviler ikke.... OMG håper ikke Ronja skal jobbe på ferja i Sandefjord.. Vi snakka nemlig om å ta den!!
![]()
Ta flyet sørover å måk litt for meg å daVært ute å måket snø...igjen.
hu jobber i tolla da...Det håper jeg ! Håper hun kaster dere av![]()
Ha ha ha! Skjønne vel ikke det neijeg og meg er ikke forvirra.. skjønner ikke hvorfor hu og du er det..![]()
åååååhh!!! pannekaker!!!! å nei! namme!Ta flyet sørover å måk litt for meg å dadu kan få en pannekake i belønning
eller to pannekaker da
![]()