Skravletråd februar!

ettersom det jeg har snakket med deg på forumet og lært deg og kjenne, så føler jeg at du klarer faktisk å kombinere det. Du har en flott mann hjemme som har stålkontroll når du ikke er der. Når du er det, er du der 100%. Synes du kombinerer jobben din, karrieren og familie godt virker det som. :)

Det må gå ann å kombinere. Karriere er ikke det samme i alles øyne. Noen tenker kanskje at det involverer toppsjef og 300 reisedøgn i året, og ingen familietid. Det trenger ikke være slik.
Ingen lederjobb på meg mens barna er små.
Har litt reise akkurat nå for tiden, ja, men tenker at de som jobber turnus er også noe borte fra barna sine om natten og det er jo ikke som om jeg er borte en uke i strekk..

Syns også jeg takler det bra, følte meg bare litt truffet

Ingen lederjobb på meg mens barna er små.
Har litt reise akkurat nå for tiden, ja, men tenker at de som jobber turnus er også noe borte fra barna sine om natten og det er jo ikke som om jeg er borte en uke i strekk..

Syns også jeg takler det bra, følte meg bare litt truffet

Ja. Du er borte en dag i ny og ne. Endel i perioder, men du har fordelen med at du har avspasering. Noe som gir deg mer fri i perioder enn brorparten. Turnusarbeidere er og endel borte.

Men skjønner du følte deg litt truffet. Men enig i det du sier. Synes du takler hverdagslivet og kombineringen bra :)

Hun sover :D mett er hun også :)

Ja :( håper hun sover til i morra. Vi må prates i morra ang lørdag :D gler mæ. RA spør morra si nå
jaaaaaaaaaa! gleder meg jeg også! bli kjempe morro... vet ikke hvor morro det blir å våkne på søndag for vi skal på middag med familien :D

Back
Topp