Jepp. Vesla var så sliten at hu SOVNA for 15 min siden!!!! Hu liksom. Enda hu bare har liggi på sofaen i hele dag. Det sier litt om hvor dårlig hu erMed lillemann ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Vesla var så sliten at hu SOVNA for 15 min siden!!!! Hu liksom. Enda hu bare har liggi på sofaen i hele dag. Det sier litt om hvor dårlig hu erMed lillemann ?
Spørs det jaJa det må de velfår ta deg innimellom
![]()
Har du et postkontor nærmere?Nja 15 min med bil
Ammetråden? Hvem tråd.Har noen lest den ammetråden på generelt ? det går virkelig over stokk og Stein
HuffDa er jeg ute å går igjen da.
hva feiler det hu da ?Jepp. Vesla var så sliten at hu SOVNA for 15 min siden!!!! Hu liksom. Enda hu bare har liggi på sofaen i hele dag. Det sier litt om hvor dårlig hu er
Det heter er det bare meg, ligger på genereltAmmetråden? Hvem tråd.
Nei, er det popkorn tid?Har noen lest den ammetråden på generelt ? det går virkelig over stokk og Stein
Ja ! Var faktisk en som kommenterte *knasker popcorn * heheNei, er det popkorn tid?
Kan jo ikke skravle ned meg selvskjønnerbare å skravle det
Nei jeg blir veldig frustrert, første gangen det skjedde var hun bare 5 mndså da var det legevakt å hele pakka. Holdt på i flere timer, helt til magesyra kom
var en helt annen unge dagen etterpå, hadde omtrent ikke energi. Skal dit på tirsdag
Ja jeg har detHar noen lest den ammetråden på generelt ? det går virkelig over stokk og Stein
Å jada men det får jeg ike brukeHar du et postkontor nærmere?
men nå skravler du jo med megKan jo ikke skravle ned meg selv
Det er drøyt !Ja jeg har det
Var over egentlig men hope blåste liv i tråden igjenNei, er det popkorn tid?
Neida ! Det er flere diskusjoner som pågår der endaVar over egentlig men hope blåste liv i tråden igjen![]()
Ikke så ille nå lenger altså.Neida ! Det er flere diskusjoner som pågår der enda
Nei det er sant, men gøy med litt liv daIkke så ille nå lenger altså.
Hu blir sånn når det magegreiene slår inn. Derfor jeg blir litt irritert når folk sier. "Det er helt sikkert for å få oppmerksomhet". Lola kunne ikke faket syk om hun så prøvde. Du vet jo hvordan hun erhva feiler det hu da ?stakkars lille.
Det heter er det bare meg, ligger på generelt
Nei sier folk det ? Ja så klart, stakkarsHu blir sånn når det magegreiene slår inn. Derfor jeg blir litt irritert når folk sier. "Det er helt sikkert for å få oppmerksomhet". Lola kunne ikke faket syk om hun så prøvde. Du vet jo hvordan hun er
Jeg holdt på ganske lengeIkke sovna her endalang kveld
![]()
Flere som har foreslått detNei sier folk det ? Ja så klart, stakkars![]()