Blir mye skritt av detda var kvelden her igjen... spendt på om jeg må traske i dag også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir mye skritt av detda var kvelden her igjen... spendt på om jeg må traske i dag også![]()
gjør detBlir mye skritt av det![]()
jeg krysser fingrene, for at det blir en spyfri nattDa er lille U i seng, og så fort han har sovet litt drar jeg på ukeshandel
Rett under 7.000 skritt før handleturen, hvor mange tror dere jeg har etter?
Hvilke planer har dere i kveld?
Håper du slipper ! Nå gå jeg snupp 120 Ml vann, med en skje mme oppi. Hadde ikke sjans hvis ikke. Hu begynte å hyle bare vi kom inn på rommet. Så håper det holder seg inne nåda var kvelden her igjen... spendt på om jeg må traske i dag også![]()
Ikke sant. Åh, det er mye med babyer og livet det skulle vært fasit påNei det var det datrur vel ikke det finnes et fasit svar på akkurat det
![]()
Så herlig ♡♡
ja var visst detJøss her var det stille
Ja det var detSå herlig ♡♡
Skulle ønske mi hadde tid til å ligge slik♡ja var visst det
Ja det var det![]()
Hu har ikke tid til det hu her egentlig, Men hu har ikke vært i form i dagSkulle ønske mi hadde tid til å ligge slik♡
Høres ut som en koselig dateHåper jeg og, for jeg skal ha datehelg med ham siden søstra reiser på hyttetur![]()
Det passer dårligja var visst det
Ja det var det![]()
Det er jo koselig og sosialtJa det skal vi nok gjøre
Det blir nok kjempe gøy for henneHun reiser med farmoren og mannen, pappaen sin og samboeren hans og 2 tanter+ samboerwn til hu ene. Det er vel farmoren og mannen som tar de med på tur![]()
Det er det, selv om noen oppfører seg som fjortiserDet er jo koselig og sosialt![]()
Takk, er litt bedre nåSå kjipt:-/. Håper det bedrer seg. Skal du på ny nattevakt i natt?
God helg snuppaHjemme fra jobb, nå er det helg![]()
Ja det må de velHehe , og grunn ikke, men de må jo ha tid til meg![]()
Takk for detGod helg snuppa![]()
Ikke di heller nei :/Hu har ikke tid til det hu her egentlig, Men hu har ikke vært i form i dag