Skravletråd februar!

Håper du får en fin dag på jobb
Takk har en ganske grei liste med mindre de har gjort veldige endringer siden jeg lurte på listene igår kveld. Slipper alarmlisten i kveld heldigvis. Alarmtlf sto nesten ikke stille igår kveld.. greit med en pause idag da

Ja han har feber og langt i fra greit.. Vi startet dagen kl 6 i morges med 39 i feber og han er som meg og søstra. Ligger vanligvis 36-36,5 og når vi kommer til 37,5 så er vi merkbart dårlige :P ser ut som om han klarte å sove litt nå da mens jeg gynger han i vogna...
Uff. 37.5 her så er frøkna og ute :( god bedring til gutten din ♡

Neei :/ enda skikkelig surklete og sur. Samme med mora :p men hun sover dårlig siden hun er så tett :/
Huff, stakkar lita, og litt større ♡ Håper det gir seg raskt så dere går litt hvile og bedre dager

Hun reiser med farmoren og mannen, pappaen sin og samboeren hans og 2 tanter+ samboerwn til hu ene. Det er vel farmoren og mannen som tar de med på tur :)
Så koselig for henne da :)

Huff, stakkar lita, og litt større ♡ Håper det gir seg raskt så dere går litt hvile og bedre dager
Ja. Verst for frøkna. Søvnen blir så forstyrra. Sover med henne på dagtid så hun får litt mammakos ;)

Back
Topp