Hehe herlig.Haha ser den, har delt seng mye med eldste og hu er et mareritt å sove med. Da var det praktisk med 180 seng for jeg er bare 157 så lå flere ganger på tvers siden hu lå så urolig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe herlig.Haha ser den, har delt seng mye med eldste og hu er et mareritt å sove med. Da var det praktisk med 180 seng for jeg er bare 157 så lå flere ganger på tvers siden hu lå så urolig![]()
Håper jeg også. Er så frustrerende å se henne ha så vondt og ikke kunne gjøre noe.Uff stakkars lita, håper de finner ut av det nå da.
ja ble stiligTøft. Gleder meg til å se
LillaOi kult hva ds?![]()
Grattis med detMed dette innlegget har jeg totalt 41.000 innlegg![]()
Og gratulerer til deg ogsåOh 58.000 innlegg
Hørtes deilig utNå kurer jeg håret og skal snart gå i dusjen. Hva gjør dere i kveld?
Så koselig du titter innomTitter innom før nattaskulle legge meg tidlig, men magesmerter er ikke bare bare
![]()
Koset oss mye idagmen ang broren min ... Bydelen der er helt på trynet !!!! -.- får man avslag muntlig? De mener han fikk avslag muntlig av rehab ...... Arg!!!
Hyggelig sagtSå koselig du titter innom![]()
Håper du får en fin nattKommet meg i seng![]()
Den lille sorte er uunnværligDem har jeg en del av![]()
Så bra, sliten i beina?wohooo.. jeg tror jaggu han har tatt skikkelig kvelden den lille pjokken.
Må alltid titte innom før kveldenHyggelig sagtjeg har vært alt for sliten og er, men måtte ta turen innom for jeg legger meg for kvelden
![]()
Det gjør deg jo ikke lat søte duBare 7.742 skritt på telleren
God kveld til deg ogsåWoop woop, god kveld
Nei, det er en kjip vanehåper jeg også. tror ikke jeg gidder å traske rundt i stua i 1 time i morgen også![]()
Gøy på natte vakt ?God kveld til deg også![]()
Nei for jeg er så innmari trøttGøy på natte vakt ?
Har sett flere tusenDu må jo ha sett mange sjarmerende passbilder da![]()