Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tøft. Gleder meg til å seVis vedlegget 160169hva synes dere ? Fått meg ny hårfarge ? Synes ikke så godt på bilde da
Da ble det nok en natt på sovesofaen med Vesla. Og Knøtte deler seng med pappa.
Oi kult hva ds?åjajeg har sittet hårmodell i dag, så nå er håret lilla å styla til tusen
så kjedelig
sender deg en klem
haha så bra
Kjedeligvært spennende
fått meg ny hårfarge da
![]()
Blir nok litt lenger for meg enda. Men barna sover igjen. Enn så lenge.Håper dere får sove nå da.
Blir nok litt lenger for meg enda. Men barna sover igjen. Enn så lenge.
Når vi skulle kjøpe ny seng til oss selv tok vi sånne nattgjester med i beregningen.Jeg har fått besøk i senga av lillebror, koselig med besøk og så håper jeg han får sove godt nå![]()
Håper jeg også. Å forhåpentligvis kanskje UL av magen til Vesla i morgen.Får håpe de forblir i drømmeland til i morgen tidlig nå da![]()
Så kjedelig:-/. Håper nattevakten går braDet gikk dritt...
Måtte plutselig i et hastemøte, nå lager jeg middag og så må jeg hente barn!![]()
Når vi skulle kjøpe ny seng til oss selv tok vi sånne nattgjester med i beregningen.![]()
Håper jeg også. Å forhåpentligvis kanskje UL av magen til Vesla i morgen.
Jeg har da en samboer som liker å bruke halve senga. Ei snuppe og ett knøtt som helst vil ligge kloss innpå meg når de først ligger i senga vår. Det har opp igjennom tiden satt meg i noen særdeles irriterende situasjonerHar ikke så stor seng jeg da, men så er det bare meg og daMen hender jeg savner 180 senga jeg hadde før jeg bytta til en som var litt mindre
![]()
Nei de vet ikke. Men det er ikke noe betennelse i kroppen hennes. Vi har tatt utvidet blodprøver ihht allergier og avføringsprøver. Ingenting er å finne. Neste ble UL avtalte vi sist. Å da måtte jeg ringe mens det stod på. Finner de ikke noe der så er det vel barneavd nesteEr det noe spesielt de mistenker siden hun skal ta ul?
God nattGod natt fra midt Norge![]()
Jeg har da en samboer som liker å bruke halve senga. Ei snuppe og ett knøtt som helst vil ligge kloss innpå meg når de først ligger i senga vår. Det har opp igjennom tiden satt meg i noen særdeles irriterende situasjoner![]()
Nei de vet ikke. Men det er ikke noe betennelse i kroppen hennes. Vi har tatt utvidet blodprøver ihht allergier og avføringsprøver. Ingenting er å finne. Neste ble UL avtalte vi sist. Å da måtte jeg ringe mens det stod på. Finner de ikke noe der så er det vel barneavd neste![]()