Skravletråd februar!

Da ble det nok en natt på sovesofaen med Vesla. Og Knøtte deler seng med pappa.

åja :) jeg har sittet hårmodell i dag, så nå er håret lilla å styla til tusen
så kjedelig :(
sender deg en klem
haha så bra

Kjedelig :( vært spennende :D fått meg ny hårfarge da :)
Oi kult hva ds? :D

Jeg har fått besøk i senga av lillebror, koselig med besøk og så håper jeg han får sove godt nå :)

Når vi skulle kjøpe ny seng til oss selv tok vi sånne nattgjester med i beregningen. :D

Har ikke så stor seng jeg da, men så er det bare meg og da :P Men hender jeg savner 180 senga jeg hadde før jeg bytta til en som var litt mindre :P

God natt fra midt Norge :)

Har ikke så stor seng jeg da, men så er det bare meg og da :P Men hender jeg savner 180 senga jeg hadde før jeg bytta til en som var litt mindre :P
Jeg har da en samboer som liker å bruke halve senga. Ei snuppe og ett knøtt som helst vil ligge kloss innpå meg når de først ligger i senga vår. Det har opp igjennom tiden satt meg i noen særdeles irriterende situasjoner :D

Er det noe spesielt de mistenker siden hun skal ta ul?
Nei de vet ikke. Men det er ikke noe betennelse i kroppen hennes. Vi har tatt utvidet blodprøver ihht allergier og avføringsprøver. Ingenting er å finne. Neste ble UL avtalte vi sist. Å da måtte jeg ringe mens det stod på. Finner de ikke noe der så er det vel barneavd neste :(

Jeg har da en samboer som liker å bruke halve senga. Ei snuppe og ett knøtt som helst vil ligge kloss innpå meg når de først ligger i senga vår. Det har opp igjennom tiden satt meg i noen særdeles irriterende situasjoner :D

Haha ser den, har delt seng mye med eldste og hu er et mareritt å sove med. Da var det praktisk med 180 seng for jeg er bare 157 så lå flere ganger på tvers siden hu lå så urolig :P

Nei de vet ikke. Men det er ikke noe betennelse i kroppen hennes. Vi har tatt utvidet blodprøver ihht allergier og avføringsprøver. Ingenting er å finne. Neste ble UL avtalte vi sist. Å da måtte jeg ringe mens det stod på. Finner de ikke noe der så er det vel barneavd neste :(

Uff stakkars lita, håper de finner ut av det nå da.

Back
Topp