Får du og utbrudd pga graviditeten?15 åringen sier jeg ser yngre ut enn henne pga alle kvisene.hormonella
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får du og utbrudd pga graviditeten?15 åringen sier jeg ser yngre ut enn henne pga alle kvisene.hormonella
Jada dt Ble detSå det ble hyggelig altså?![]()
Bare 7.742 skrittHvorfor er du det ?
Nei da, er fremdeles den svenskeDet glemte jeg også. Var det sesongpremiere i dag?
Ja,det tror jeg faktisk vi nåSkal ikke se bort fra at en dag må vi jo møtes![]()
Ja,tror det. Men det begynte faktisk når jeg sluttet på p-pillene. Har aldri sånn før :/Får du og utbrudd pga graviditeten?
Er vel ikke lat pga det?Bare 7.742 skritt
Møtes dere ofte?Jada dt Ble det
Gratulerer med detMed dette innlegget har jeg totalt 41.000 innlegg![]()
Det var første gangMøtes dere ofte?
En dag kommer jeg til trondheim! Ha kaffen klarJa,det tror jeg faktisk vi nå)
Er det ikke over 10.000 man skal ha?Er vel ikke lat pga det?
Ikke noe som helst; )Nå kurer jeg håret og skal snart gå i dusjen. Hva gjør dere i kveld?
Går hull i stuegulvet.Nå kurer jeg håret og skal snart gå i dusjen. Hva gjør dere i kveld?
Jo men at man har under betyr ikke at man er lat daEr det ikke over 10.000 man skal ha?
Jeg kommer dit på mandag, jegEn dag kommer jeg til trondheim! Ha kaffen klar![]()
Jeg fikk det samme :/ nå går jeg på antibiotikakur for inflammatorisk betennelse i huden :/Ja,tror det. Men det begynte faktisk når jeg sluttet på p-pillene. Har aldri sånn før :/