Oj såpass jaGodt å få det sjekka. Hun er visst bare slank så lymfekjertla vises bare ekstra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj såpass jaGodt å få det sjekka. Hun er visst bare slank så lymfekjertla vises bare ekstra![]()
Bilde :-DFant den
Sort Floyd kjole- funky girls![]()
Hadde ikke du fri da???Det gikk dritt...
Måtte plutselig i et hastemøte, nå lager jeg middag og så må jeg hente barn!![]()
Takk ;-)Gratulerer til både mammaen din og derehihi, altfor opptatt med å være nyforelska??
![]()
Er du syk?![]()
hvordan gikk det da?Neida, bare vanlig kontroll av jern og slikt..
Håper de funkerFerdig på svømming og enda trøtte. . Pappa kom med smultringer Nå,håper de vekker meg litt![]()
Hørtes godt utbananpannekaker til lunsj i dagnamme
Kos dere på besøkPå søndagkose deg med shopping
![]()
Nettopp sovet. Skal hente prinsessen min nå snart så skal vi til ei venninne som har en sønn som er omtrent like gammelhan er bare født i uke 26 så derfor er det litt forskjell når de kom til verden
Det var detHørtes godt ut![]()
Får masse ut av dagen vettuJa, var helt greitfikk kommet oss ut tidlig da
![]()
Hva har du shoppet?Ble shopping på oss og idagwoop woop!
Æsj så kjiptHellofor en ned tur ! Kom trenings senteret og hadde satt M på barnepassen, så var timen i morra
Så koseligSkal på mammatreff
Heia heiaTid for trening....
Jeg bruker å blande havregryn og havremel. Det er Skikkelig diggnei det har jeg ikke prøvd.. må testes ut neste gang![]()
Ja, tar det ikke så tungt. Syns egentlig det er helt greit å slippe å forklare hvor gammel jeg er og rettferdiggjøre hvordan og hvorfor jeg giftet meg som 19 åring . (Også ser jeg forsatt så ung ut jeg blir spurt om legg når jeg kjøper øl,Hihialder er jo baare et tall vettu
![]()
Nei er for foreldrene i klassenSå koselighva er det, er det en gammel barselgruppe?
Det var dødens i dag!Heia heia