Enn du?Det hørtes digg ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enn du?Det hørtes digg ut
Skal på mammatreffEnn du?
Gratulerer til både mammaen din og dereRandom quote.
Gratulerer med mannen :-D
Mamman min har også bursdag i dag, og jeg og samboer har vært sammen i 15 år i dag :-D
Gjett hvem som glemte bursdagen til mamman sin den dagen for 15 år siden![]()
nei det har jeg ikke prøvd.. må testes ut neste gangDet er godtmed havregryn eller?
det er jo kjempe godt...du snakker om da?Fysj av meg![]()
Godt å få det sjekka. Hun er visst bare slank så lymfekjertla vises bare ekstraSå bra !
JaHaha rakk det akkurat da gitt![]()
Bildee??I dag kommer den nye sofaen vår!
Koselig![]()
Han har hvert pjusk i noen dager. Men jeg tror vi har kommet til konklusjonen. Tenner.Nemmen, er han syk?![]()
Ja de "symptomene" Knøtte har hatt er akkurat det samme som Vesla hadde da hun fikk tenner.Hadde en slik bleie du beskriver her tidligere idag og mistenker tenna oppe. Hun har en stund vært knallrød i kinna. Akkurat samme tegn som da de nede kom
Han er 5 år og klarer ennå ikke tisse på doSå bra med henvisning, hva er det for? Om jeg får spørre![]()
Ooh nice, kjole. Tenkte å se om jeg finner noe på nelly.com senere.
Nei, ikke redd...ååhh er han redd?
åhh ka er anledningen?
Godt å få det sjekkaSå bra!!!![]()
Ha en fin vaktDa er det straks avgårde på jobb![]()
Kanskje tenner hos både din og mi.Ja de "symptomene" Knøtte har hatt er akkurat det samme som Vesla hadde da hun fikk tenner.
tror nok det jaKanskje tenner hos både din og mi.
Åååh! Men de er jo bestSorrydet sto sånn smultringbil rett borti gata her
![]()
Aah håper henvisningen dere fikk kan gi noen rådHan er 5 år og klarer ennå ikke tisse på dohan kjenner ikke at han må tisse og tisser seg ut 10 ganger om dagen...
Håper du finner deg en snasen kjole![]()