Skulle tro det. Gleder meg til han kan snakke om fortelle hva som er galt istedenfor den sutring og gråten konstantTror vi har samme unge for tiden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle tro det. Gleder meg til han kan snakke om fortelle hva som er galt istedenfor den sutring og gråten konstantTror vi har samme unge for tiden!
Jaa. Samme her. Nå er det bare sutring og jeg kan ikke gå en meter unna før det begynner. Det er slitsomtSkulle tro det. Gleder meg til han kan snakke om fortelle hva som er galt istedenfor den sutring og gråten konstant
UffBæremamma i dag jeg. Trasker rundt i stua med Knøtte i sjalet som har vondt i magen. Å vesla er hjemme med vondt i magen igjen. Yey. 4 natta med lite søvn.
Han tok ei halv flaske i natt men nekta frokost. Nå sover han i sjalet.Uffspiser han bedre idag da?
Ja utrolig slitsomt :-/. Overraskende nok aksepterte mini å bli lagt i vognen nå for å sove uten ramaskrik . Begynte å gni seg i øynene og var tydelig trøtt. Holdt litt i genseren min da han ble lagt i vognen med med en klem og kos i vogn så gikk det. Og sovnet overraskende fort. Så ser dårlig ut med turen. Fikk ikke tatt på han noe mer klær før han havnet i vognenJaa. Samme her. Nå er det bare sutring og jeg kan ikke gå en meter unna før det begynner. Det er slitsomt
Ja. Sovet godt i natt og vesla ligger og sover på meg nåGod morgensovet godt?
Uff :/ god bedring knøtte♡Han tok ei halv flaske i natt men nekta frokost. Nå sover han i sjalet.
Takk. Skal prøve å legge ham i vogna nå. Håper bare han sover litt til.Uff :/ god bedring knøtte♡
Godt en av lurene gikk knirkefritt. Her har hun sovet ganske så eksemplarisk kontra normalen i helga når vi var hos bestemora.og bestefaren hennes. Mine foreldre. Men med en gang vi kom hjem ble det tull igjenJa utrolig slitsomt :-/. Overraskende nok aksepterte mini å bli lagt i vognen nå for å sove uten ramaskrik . Begynte å gni seg i øynene og var tydelig trøtt. Holdt litt i genseren min da han ble lagt i vognen med med en klem og kos i vogn så gikk det. Og sovnet overraskende fort. Så ser dårlig ut med turen. Fikk ikke tatt på han noe mer klær før han havnet i vognen
God morgenstakar lita.
Ha en fin dag dere også;![]()
tusen takkHa en fin dag du også![]()
Ja. Søvner viktig. Og håper han spiser noe snartTakk. Skal prøve å legge ham i vogna nå. Håper bare han sover litt til.
Hehe, deilig med døde lårNei. Det skjønner jeg nå. I dag er lårene mine døde![]()
Så søtt❤❤Vis vedlegget 160026
My world today.
Så flink han er som øver daMini er tydeligvis innstilt på å lære å gå men er skikkelig hissig når han ikke helt får til å gå langs bordet:-D
tusen takkHa en fin dag du også![]()
God morgenHei og god morgen på dere
Onsdag og lillelørdag allerede, yayyy!
Hva er deres planer i dag da?
Gratulerer til mannenSnart helg!![]()
Her skal vi på ultralyd av frøknas nakke. Så må jeg vel lage noe godt til middag. Gubben har bursdag idagenn du?
Ja. Godt å være støl og vite hvorfor. HeheHehe, deilig med døde lårda har det skjedd noe!
Stakkars små og stakkars mammaBæremamma i dag jeg. Trasker rundt i stua med Knøtte i sjalet som har vondt i magen. Å vesla er hjemme med vondt i magen igjen. Yey. 4 natta med lite søvn.