Skravletråd februar!

Skulle tro det. Gleder meg til han kan snakke om fortelle hva som er galt istedenfor den sutring og gråten konstant
Jaa. Samme her. Nå er det bare sutring og jeg kan ikke gå en meter unna før det begynner. Det er slitsomt

Bæremamma i dag jeg. Trasker rundt i stua med Knøtte i sjalet som har vondt i magen. Å vesla er hjemme med vondt i magen igjen. Yey. 4 natta med lite søvn.
Uff :( spiser han bedre idag da?

Jaa. Samme her. Nå er det bare sutring og jeg kan ikke gå en meter unna før det begynner. Det er slitsomt
Ja utrolig slitsomt :-/. Overraskende nok aksepterte mini å bli lagt i vognen nå for å sove uten ramaskrik . Begynte å gni seg i øynene og var tydelig trøtt. Holdt litt i genseren min da han ble lagt i vognen med med en klem og kos i vogn så gikk det. Og sovnet overraskende fort. Så ser dårlig ut med turen. Fikk ikke tatt på han noe mer klær før han havnet i vognen

Ja utrolig slitsomt :-/. Overraskende nok aksepterte mini å bli lagt i vognen nå for å sove uten ramaskrik . Begynte å gni seg i øynene og var tydelig trøtt. Holdt litt i genseren min da han ble lagt i vognen med med en klem og kos i vogn så gikk det. Og sovnet overraskende fort. Så ser dårlig ut med turen. Fikk ikke tatt på han noe mer klær før han havnet i vognen
Godt en av lurene gikk knirkefritt. Her har hun sovet ganske så eksemplarisk kontra normalen i helga når vi var hos bestemora.og bestefaren hennes. Mine foreldre. Men med en gang vi kom hjem ble det tull igjen

Back
Topp