Det hjalp velSamme her
Men hadde en powernap i 6 tiden.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hjalp velSamme her
Men hadde en powernap i 6 tiden.![]()
jaaaa!! begynte å bli litt stressaSå deilig![]()
Jepp, skal se an de første dagene så kommer nok mål etterhvertSå kjedelig du er![]()
Det er nok lurtJepp, skal se an de første dagene så kommer nok mål etterhvert
Hun er her nåSynes Mirell kan komme hit nå!
Det hjalp vel![]()
Google ga meg flere svar enn det hun damen gjordeHehe.. Takk gud for google!!![]()
![]()
Kjenner jeg blir misunnelig!! Jeg vil også ut å reise.. Hvor skal dere!?![]()
Alt som det pleier altsåAlt mulig som vanlig![]()
Sånne der bortover ski
Skritt- der har jeg ingenting å komme med,som den sofasliteren jeg er for tiden.Litt forskjellig, blant annet skrittelling.
Hva har du lyst til å skravle om?
Jeg lurer:Ja. Få litt på plassalt frøkna trenger har jeg handla inn, så det er klart. Og litt mat i skapene som holder seg til vi er innflytta. Tipper jeg og frøkna er i huset uka etter 12 feb-helga. Sånn 15/16 feb
![]()
Det har jeg settHun er her nå
Jeg er så og si aldri ute å spise da, om det er noe trøst ?Tviler ikke ett sekund!
Det tviler jeg ikke på!Hihi, det var godt altså![]()
Jada jeg synes faktisk det er gøy nåSå gøy da!
Har lyst å stå på ski også. .men vi har jo ikke snø...![]()
Man blir litt hekta. HeheJeg har nettopp oppdaget dette forumet, og blitt litt hekta! Jeg er ganske imponert over at jeg har klart å skrive en 10 siders hjemmeeksamen den siste uka (i kombinasjon med full jobb), med tanke på at jeg har hengt her ganske mange timer i døgnet..
Yes det stemmerAlt som det pleier altså![]()
Hoho. Kan ikke huske sist gang jeg kjøpte no sånt daJa. Bare litt vittig.ikke lenger sminke, smykker, kjoler og dill.. hihi
![]()
Synes det er noe liv hos oss jegHei på deg snuppa
Alltid liv her de første dagene![]()
Unnlot å sende snap av burgerenDet tviler jeg ikke på!![]()