Skravletråd februar!

Ja, det er sant :) har ca 2-3 netter i uka hvor hun sover urolig.. ligger liksom å grynter og rører på seg hele tiden. Da sover jeg ikke særlig bra. Men er absolutt overkommelig. Førstemann sov jo nesten ikke om nettene i det hele tatt den første tida, så føler meg heldig denne gangen. Hun er dog veldig avhengig av puppen når hun sover da..
Det er godt dere har bra netter også slik at man får hentet seg inn. Merker det godt her at de litt mer slitsomme nettene er ikke så slitsomme lenger siden hun også har netter hvor hun sover 6-7 t :)

Ja vi må ha en større da vi ikke har plass nok i nåværende bil til 2 barn i bilstol. Sete til mini tar sånn plass at hvis en av oss voksne sitter fremme i passasjersetet sitter vi med klærene omtrent oppå haken:-)
Aah. Da er det nok smart med ny bil ;) åssen har han sett på?

ImageUploadedByBV Forum1454416747.617436.jpg
Hilser innom :) huff influensa tok knekken på kroppen min... Gutten min har det bra :) ❤️

Hva skal dere idag? :)

God dag jenter.
Har dere det bra?
Jeg sitter og venter på å komme inn til fysio

Den har jeg masse smaksprøver av :) haha min likte den ikke :p favoritten er den med banan og bringebær :)
hehe. Knøtte har hvert veldig glad i banan og bringebær han også. Men jeg tror han er litt lei. å siden han liker
så godt svisker så tenkte det var verdt ett forøk ;)

Er dere fornøyd med den?:-)
Veldig! Er ikke verdens største bagasjerom. Det er det eneste jeg har å utsette. Men vi får plass til emmaljunga vogna vår og noen handlenett. Så den funker fint :) måtte bare ta ut hattehylla for bedre plass. Elsker bare hvor kraftig den er og den kommer seg opp overalt :)

Back
Topp