Var en Mitsubishi Pajero mener jeg det var han så nåHvilken bil da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var en Mitsubishi Pajero mener jeg det var han så nåHvilken bil da?
Merker at hun begynner å få litt rutinerSånn var det her også.. var ikke før 3-4 mnd at han begynte å sove lenge.![]()
Det var kaldt i natt og dag tidlig. Men nå regner det faktisk. Skjønner ikke dette været jegDet er det absoluttHvordan er temperaturen hos deg?
Det er godt dere har bra netter også slik at man får hentet seg inn. Merker det godt her at de litt mer slitsomme nettene er ikke så slitsomme lenger siden hun også har netter hvor hun sover 6-7 tJa, det er santhar ca 2-3 netter i uka hvor hun sover urolig.. ligger liksom å grynter og rører på seg hele tiden. Da sover jeg ikke særlig bra. Men er absolutt overkommelig. Førstemann sov jo nesten ikke om nettene i det hele tatt den første tida, så føler meg heldig denne gangen. Hun er dog veldig avhengig av puppen når hun sover da..
Ååh. Må ha noe å spise merket jeg nå..Venter på burger, sulten!
Aah. Da er det nok smart med ny bilJa vi må ha en større da vi ikke har plass nok i nåværende bil til 2 barn i bilstol. Sete til mini tar sånn plass at hvis en av oss voksne sitter fremme i passasjersetet sitter vi med klærene omtrent oppå haken![]()
Idag var det en Mitsubishi PajeroAah. Da er det nok smart med ny bilåssen har han sett på?
Uff daVis vedlegget 159872
Hilser innomhuff influensa tok knekken på kroppen min... Gutten min har det bra
![]()
Hva skal dere idag?![]()
Tusen takkUff damasse god bedring til deg
håper du blir frisk snart.
Ånei åneiVis vedlegget 159872
Hilser innomhuff influensa tok knekken på kroppen min... Gutten min har det bra
![]()
Hva skal dere idag?![]()
AahIdag var det en Mitsubishi Pajero![]()
Legen har det for de kan mer enn normalt legekontor. Har lavt bt og ser visst veldig sliten ut :/ tusen takkÅnei åneier du innlagt? god bedring!
Masse god bedringLegen har det for de kan mer enn normalt legekontor. Har lavt bt og ser visst veldig sliten ut :/ tusen takk![]()
Er dere fornøyd med den?Aahvi har selv en Mitsubishi ASX
![]()
hehe. Knøtte har hvert veldig glad i banan og bringebær han også. Men jeg tror han er litt lei. å siden han likerDen har jeg masse smaksprøver avhaha min likte den ikke
favoritten er den med banan og bringebær
![]()
bare ventMerker at hun begynner å få litt rutinerbegynner å bli stor jenye
![]()
Veldig! Er ikke verdens største bagasjerom. Det er det eneste jeg har å utsette. Men vi får plass til emmaljunga vogna vår og noen handlenett. Så den funker fintEr dere fornøyd med den?![]()