Tar 2 timer. Nå er vi hjemmeHvor lang tid tar turen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar 2 timer. Nå er vi hjemmeHvor lang tid tar turen?
Absolutt. Hun våkna med et stooort glisSå deilig hun fikk en god natt![]()
Da skjønner jeg godt at du ikke får satt henne ute!ååh savner den tiden hvor min ville sove i armene minedet er bare å glemme nå
Neivi har ingen ordentlig uteplass. Er bare en liten parkeringsplass til bilen, så er det rett ut på veien, så tør ikke la hun sove ute da, pluss at det brøytebilen er ute å herjer her nå
![]()
Heihei! Planene er å være med frøkna og få rydda i husetGod morgen folket!
Planer for dagen?
Det er bra daNesten 8000 innlegg i går..
Veldig kaldt ute?Må visdt fyre i ovnen i dag!
Høres lurt ut. Jeg legger meg med mi etter at ho har spist klokka 06:00. Og da sover jeg såklart til ho vil spise igjen. Burde kanskje gjøre som degMin er 3 uker og 3 dagerpoden spiser kl 0600 på morgenen og sover med far til 0900 (så mat igjen ) akkurat de timene er blitt "mine alene timer" når far er hjemme
![]()
Rakk alt uten å vaske håret og ungen er levert til farmora, dog fortsatt i pysjen. Ungen, ikke farmor:-DOisann. Da får du henge i![]()
Haha. Pytt pytt, du fikk da jammen gjort litt på kort tid; )Rakk alt uten å vaske håret og ungen er levert til farmora, dog fortsatt i pysjen. Ungen, ikke farmor:-D
Høres lurt ut. Jeg legger meg med mi etter at ho har spist klokka 06:00. Og da sover jeg såklart til ho vil spise igjen. Burde kanskje gjøre som deg![]()
nope. Hun blir hentet av bestefaren sin i dagja det er jo kjekt å ha
er det så kaldt ?
ja jeg har brodder faktisk
Er hun hjemme ?![]()
kjedelig å gå tom for grøtJeg hadde en sånn smaksprøve pose i skapetså hun fikk grøt likevel. Men det ble en butikktur likevel
![]()
Banan funker utrolig bra!!Snuppa har vondt i magenhun pleier å få det av krydder. Litt mer følsom mage
men hun nekter å ta svisker og aprikos da ... Malt også. Så vi får prøve pære eller eple neste gang
lage opp litt så det bare er å tine ved behov tenker jeg
Håper hun får mer søvn senere på dagenVært ute å trillet nå, hun sovna i vognen. Men så fort jeg triller inn så våkner henne20 min søvn er jo ingenting
![]()
jøsses.. ikke dårligNesten 8000 innlegg i går..

Det binder jo som regel magen?Banan funker utrolig bra!!![]()
Minus 7 herEt veldig godt spørsmål!! Jeg er egentlig veldig klar for våren jeg..
Trodde den var på vei...
Hvor mange grader er dt hos deg?
Liker det ikke men gjør det likevel; )Så bra!
Jillian Michaels har utrolig mange andre gode treningsvideoer også!
Hvis du liker 30 days shred vil u kanskje like 90 days body revolution også!! Syns den var veldig bra og effektiv også![]()
Jeg er på jobbGod morgen jenter.
Hva bringer dagen?
Her er det kjapp opprydding før jeg legger meg på sofaen med kaffekoppen![]()
He he lover deg detÅåjaregner med det
![]()