Skravletråd februar!

Oh vi hadde lilla gardiner før
Disse er bare midlertidig regner jeg med. Har egne i leiligheten. Men greit å ha gardiner der sånn at det ser mer hjemmekoselig ut når møblene kommer inn. Tenker de få henge der til våren. Da skal lysere inn :)

Ikke så mye når jeg sitter om ham er våken, da tar jeg han ofte opp. Men når jeg går eller holder på med noe. Og genialt på shopping og når man gjør husarbeid :)
Synes bæreselen er litt knotete. Må liksom stå rett opp rak føler jeg. Ikke mye bøy og tøy :p

Om du har holdt på til nå så skjønner jeg det. Hva har du gjort i dag da?
Hvert hos tannlegen, gjort ærend i byen, handla mat, rydda hjemme, lagd og spist middag, bada barn, lagt bar, tilbake til butikken da jeg glemte grøt og NAN, tilbake for å vugge rundt på en pjusk Knøtte som nå endelig sover.

Håper morgendagen blir litt roligere. Hvordan er formen på minstemann?
Håper på det jeg også..
Han har ikke feber, men sliter med å holde mat nede... Så dermed er ikke humøret hans heeeeelt på topp

Nå tar jeg kveld. Skravles i morgen damer :)

Hva fikk det til å gi seg da? Jeg er så fortvilet, fordi legene har sagt at han står i fare for varig nedsatt hørsel pga alle operasjonene :(
Det forvant med årene. Jeg har svakt nedsatt hørsel på grunn av det. Måtte sitte fremst på skolen. Men ikke noe som hemmer meg ;)

For at boka er så lik mi :p

Nei,det skjønner jeg. Håpe du slipper det med nestemann :)
Hihii :) sant. da er det jo lett ;)

Jepp. Neste satser jeg på kan ammes, så jeg slipper flasking og pumping :)

Back
Topp