Disse er bare midlertidig regner jeg med. Har egne i leiligheten. Men greit å ha gardiner der sånn at det ser mer hjemmekoselig ut når møblene kommer inn. Tenker de få henge der til våren. Da skal lysere innOh vi hadde lilla gardiner før
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Disse er bare midlertidig regner jeg med. Har egne i leiligheten. Men greit å ha gardiner der sånn at det ser mer hjemmekoselig ut når møblene kommer inn. Tenker de få henge der til våren. Da skal lysere innOh vi hadde lilla gardiner før
Takk duGratulerer![]()
For at boka er så lik miHihi, du leser meg som en åpen bok![]()
Nei,det skjønner jeg. Håpe du slipper det med nestemannAff, savner ikke de utallige timene med pumping altså![]()
Synes bæreselen er litt knotete. Må liksom stå rett opp rak føler jeg. Ikke mye bøy og tøyIkke så mye når jeg sitter om ham er våken, da tar jeg han ofte opp. Men når jeg går eller holder på med noe. Og genialt på shopping og når man gjør husarbeid![]()
Hvert hos tannlegen, gjort ærend i byen, handla mat, rydda hjemme, lagd og spist middag, bada barn, lagt bar, tilbake til butikken da jeg glemte grøt og NAN, tilbake for å vugge rundt på en pjusk Knøtte som nå endelig sover.Om du har holdt på til nå så skjønner jeg det. Hva har du gjort i dag da?
Håper på det jeg også..Håper morgendagen blir litt roligere. Hvordan er formen på minstemann?
Det forvant med årene. Jeg har svakt nedsatt hørsel på grunn av det. Måtte sitte fremst på skolen. Men ikke noe som hemmer megHva fikk det til å gi seg da? Jeg er så fortvilet, fordi legene har sagt at han står i fare for varig nedsatt hørsel pga alle operasjonene![]()
Aner ikke hvor mange jeg harTror jeg har nådd 300 innlegg i dag
Tiden går fort!Kjære vene, februar allerede!!
NattaNu skal jeg sove![]()
Travel du jaJo. Når jeg spiste middag og når jeg har matet Knøtte.![]()
Så flink du erRegner med jeg er godt over mål sånn egentlig![]()
God start på ny månedJa her var det liv igjen :-D
En ny mnd skjønner jeg![]()
God natt og sov godtNå tar jeg kveld. Skravles i morgen damer![]()
Travel dag?Jeg sitter på rumpa!!!! Hurra!!!! Deilig!!
Har mine dager jaTravel du ja
HihiiFor at boka er så lik mi
Nei,det skjønner jeg. Håpe du slipper det med nestemann![]()
Har ikke hvert mangel på aktivitet neiTravel dag?
Natta duNå tar jeg kveld. Skravles i morgen damer![]()