Og målet ble nådd?Er ferdig med den; )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og målet ble nådd?Er ferdig med den; )
Det skal ikke jeg tydeligvisSkal legge meg tidlig. Prøve i hverfall![]()
Mye som må flyttes inn bareGratulerer med husmye å gjøre der ?
Så koseligJa!)
Tenkte å ta med meg storesøster så hun kan få kjøpe noe etter jeg kommer hjem fra Trondheim i morgen![]()
Ha ha ja det passer fintVel siden de har fått mat i dag, så passer det vel å ta det den 1 hver mnd da![]()
Wow spennendeMye som må flyttes inn barehele flyttelasset kommer fredag 12 feb
![]()
hun blir snart 7mndHvor gammel er hun?
Ja her så kaver hun mye rundt, snur seg i søvne å våknet av at hun lå på magenVi brukte også tid i dag![]()
Ja det hadde jeg ogsåDet hadde jeg også vært :/
Må hjelpe når jeg kanSå snill du er![]()
Kan bli litt dårlig tid til det.Så du får ikke truffet noen fra bv når du farter rundt altså?![]()
Jupp endte på 10500 i dagOg målet ble nådd?![]()
Våres er helt mark ! Reiser seg i senga, knager på kanten, men hu sover på magen da hehehun blir snart 7mnd
Ja her så kaver hun mye rundt, snur seg i søvne å våknet av at hun lå på magen![]()
JaaVrien idag?!![]()
Uff. Føler så med han! Hadde selv 14 ørebetennelser et år. Når den ene gav seg overtok neste. Dren som datt ut hele tidenJa uendelig mange, fått lagt inn dren fem ganger, nå hadde det falt ut, så når ørebetennelsen kom sprakk dethåper han kan slippe å plages mer med ørene sine snart
Da må du legge degÅ hjelpes å trøtt jeg brått ble
Elsker lillaJa, åpen for lilla også![]()
Skjønner denKan bli litt dårlig tid til det.
Er som regel så sent på hotellet at det er rett i sen.
Før på dagen er det henting/levering barnehage/SFO, jobb, hjem og amme og spise litt før jeg drar til Gardermoen
Det gjør jeg ogsåElsker lilla![]()