Håper legging gikk fintNei, nå må jeg legge U
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper legging gikk fintNei, nå må jeg legge U
Ja er derforSå det er derfor du ligger på første plass med ca 30% flere innlegg enn RonjaR på andre
Jeg kan vel ikke klatre merDet har nå jeg også, men det betyr ikke at jeg ikke har klatret
Bra her ogsåHei![]()
Jeg har det finttakk som spør
hva med deg?
Hva har dere gjort i helga da?Så bra!
Alt bra her også. Gøyal helg!
I dag har jeg og snuppa vært på barseltreff
Er det mannen til venninna di?skjønner ikke hva som er gøy med det![]()
gratulerer så mye![]()
så klart
http://www.nrk.no/rogaland/arbeider-har-falt-fra-hoy-mast-1.12781534
Det vanskeligste var en leende baby på gulvet.Håper legging gikk fint![]()
Du hadde 135 på forrige oppdatering, veldig mye i forhold til meg.Ja er derforhun pleier jo å ha 400
Ikke uten å falle førstJeg kan vel ikke klatre mer
Hoho, kjenner nok det godt jaHuttetu svetten renner. God trening det der
God kveldGod kveldventer på at snuppa skal sovne også skal jeg gjøre litt husarbeid ! Hva skjer hos dere ?
Du er gal kvinne!157 ganger opp og ned nå, liten pause så får jeg vel ta resten også
Vi var i StockholmHva har dere gjort i helga da?![]()
Der har jeg aldri vært, men har hørt det skal være vakkert der..Vi var i Stockholm![]()
Jeg skjønner den. Håper oppfølging hjelper og at språket blir bedre nåAkkurat det med språket hennes bekymrer meg en del, er ikke mer enn 1,5 år til hun skal begynne på skolen.
Det bør bli mye bedre før det.
Noen ganger skulle jeg ønske hun hadde kommer 3 dager over termin, ikke 13 dager før, da hadde hun hatt et år til.
Jeg ble så glad når jeg så den oppfølgingen hun skulle få at jeg nesten begynte å gråte
Lenge siden dere hadde ferie alene sist?Det blir helt sinnsykt deilig![]()
ja uff, også har de jo en sønn på 3,5 mnd åDet er forståelig, jaggu godt man kan komme seg fort avsted som regel.
ja det er det, men da slipper jeg å sitte å føle på detHa ha er så fin trening at
ja stakkarsEr det mannen til venninna di?så grusomt...
Så deilig daGod kveld
Jeg har funnet sofa etter jobb og legging av barn![]()
Bare den logoped hjelpen hun får nå hjelperJeg skjønner den. Håper oppfølging hjelper og at språket blir bedre nå![]()
Her er det full fartOi som det går unna her! Så morsomt da, skjønner ikke hvordan dere har tid til det, skikkelige racere
Har dere hatt en grei ettermiddag da?
Her fikk mini en knallstart på februar bokstavelig talt, han er så plaget med ørene, vært tett å blitt så mye trykk så trommehinna sprakkforferdelig vondt for lillegutten, og det verker i mammahjertet
ja uff, også har de jo en sønn på 3,5 mnd å
ja det er det, men da slipper jeg å sitte å føle på det![]()
ja stakkars![]()
Så deilig dasynes du skal komme innom meg før jobb å ta en kaffe en Dag
![]()