Skravletråd februar!

Her må jeg ærlig innrømme det er for mye. Nå snør det heftig igjen. Jeg skal ut å ta verandaen (den er svær) når frøkna sovner. Og når mamma kommer hjem og passer frøkna, drar jeg og pappa til nyhuset og måker der

Slitsomt.. Men må jo gjøres :)

Ja!og jeg har to hus og måke også. Pappas og mitt eget.
Her er ikke kommet mer siden i går, og naboen med sin nye snøfreser har visst tatt plassen vår denne gangen også (det er andre gang det kommer snø siden han kjøpte den)

Vi har ett par rundløyper her jeg kan gå så må bli flinkere å gå de:-). I sommer gikk jeg ofte 2 turer på 1.5-2 timer hver gang når mini skulle sove. Men da var vi på hytten og flere turområder:-)

Ja, er greit å bruke det som er i nærområdet :) er grei turløype her og heldigvis :)

Her er ikke kommet mer siden i går, og naboen med sin nye snøfreser har visst tatt plassen vår denne gangen også (det er andre gang det kommer snø siden han kjøpte den)
Snill nabo da :)

Morgen.

Så var dagen her, oul, kanskje jeg har Tenkt litt mer på det enn jeg var villig til å innrømme?
Har sovet så dårlig i natt..
Men, nå må jeg levere tuppa i bhg, så er det inn til Trondheim å spise lunch med søsteren også sykehuset litt utpå formiddagen :)
Spennende! Lykke til

Æsjda.. Hva skjedde i helga?
Alt.

En meter unna å bli fronkollidert av en tulling på veien som tok en livsfarlig forbikjøring mot en bakketopp mot oss.

Dritt svigers som bare var sure for at vi hadde avtale med husvertene om å overta huset slik at vi ikke kunne dedikere hele dagen til de.

Bilen vår ble rygga på på lørdagskveld.

Og betennelsen i skuldra liker virkelig ikke snøværet jeg må måke

Så gøy! Jeg jobber også i barnehage :)
Der pleier det være mye sykdom! Du skal se du får nytt oppdrag igjen snart..

Har du jobbet på en og samme barnehage i hele januar eller hadde du flere forskjellige oppdrag? :)
Ja, i fjor jobbet jeg fra 29 august til slutten av november hver dag i samme barnehage, pluss annenhver dag i desember :) fikk 20% fast der fra 1 januar av, veldig gøy! :D

I januar har jeg jobbet i forskjellige barnehager, men gjerne litt flere dager. Jobben en uke i samme barnehage nettopp hvertfall!

Back
Topp