Hehe den er ikke god, Vertfall ikke når det er 2 plasser samtidigHehe, husker den følelsenuff!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe den er ikke god, Vertfall ikke når det er 2 plasser samtidigHehe, husker den følelsenuff!
Her ligger det vel på 2-3 timer. 3 lurer om dagen. Er de på en halvtime eller mer, er jeg fornøyd![]()
Det skjønner jeg. Ingenting imot å måke snø, men dette var voldsomme.mengderJa det savner jeg ihvertfall ikke![]()
Åh. Heeeldig. Den er kort herHer er det også ca 3 lurer til dagen
Den første er lengst da..ca 2timer![]()
Hehe den er ikke god, Vertfall ikke når det er 2 plasser samtidig
Her må jeg ærlig innrømme det er for mye. Nå snør det heftig igjen. Jeg skal ut å ta verandaen (den er svær) når frøkna sovner. Og når mamma kommer hjem og passer frøkna, drar jeg og pappa til nyhuset og måker der
Her er ikke kommet mer siden i går, og naboen med sin nye snøfreser har visst tatt plassen vår denne gangen også (det er andre gang det kommer snø siden han kjøpte den)Ja!og jeg har to hus og måke også. Pappas og mitt eget.
Vi har ett par rundløyper her jeg kan gå så må bli flinkere å gå de. I sommer gikk jeg ofte 2 turer på 1.5-2 timer hver gang når mini skulle sove. Men da var vi på hytten og flere turområder
![]()
Kan jeg godt forståDet skjønner jeg. Ingenting imot å måke snø, men dette var voldsomme.mengder
Åh. Heeeldig. Den er kort her![]()
Jaa. Vært en bedriten helg så kunne trengt å slappe av. Men er ikke tid til detSlitsomt.. Men må jo gjøres![]()
Snill nabo daHer er ikke kommet mer siden i går, og naboen med sin nye snøfreser har visst tatt plassen vår denne gangen også (det er andre gang det kommer snø siden han kjøpte den)
Jaa. Vært en bedriten helg så kunne trengt å slappe av. Men er ikke tid til det![]()
Er han sluttet med den natteranglinga si?Hehe! Egentlig så tror jeg at han fremdeles er i nattmodus.. Han har en rar døgnrytme![]()
Får håpe det slutter nå en periode å snø. For vi er ikke i huset før 12 igjen.så hadde vært greit å slippe å komme til 3 meter snøKan jeg godt forstå![]()
Er han sluttet med den natteranglinga si?
Haha ja det får vi håpe dere slipperFår håpe det slutter nå en periode å snø. For vi er ikke i huset før 12 igjen.så hadde vært greit å slippe å komme til 3 meter snø![]()
Spennende! Lykke tilMorgen.
Så var dagen her, oul, kanskje jeg har Tenkt litt mer på det enn jeg var villig til å innrømme?
Har sovet så dårlig i natt..
Men, nå må jeg levere tuppa i bhg, så er det inn til Trondheim å spise lunch med søsteren også sykehuset litt utpå formiddagen![]()
Alt.Æsjda.. Hva skjedde i helga?
Ja, i fjor jobbet jeg fra 29 august til slutten av november hver dag i samme barnehage, pluss annenhver dag i desemberSå gøy! Jeg jobber også i barnehage
Der pleier det være mye sykdom! Du skal se du får nytt oppdrag igjen snart..
Har du jobbet på en og samme barnehage i hele januar eller hadde du flere forskjellige oppdrag?![]()