Skravletråd januar

Mata jentungen. Så ligger å hører på skanningen hennes og håper hun sovner snart. Enn du?:p

Har nettopp ammet.. Lille nurket sover, men er ikke i dyp søvn enda. Ligger derfor her og venter på at hun skal sovne ordentlig.. :D

Hvor gammel er jenteungen din?
 
Har nettopp ammet.. Lille nurket sover, men er ikke i dyp søvn enda. Ligger derfor her og venter på at hun skal sovne ordentlig.. :D

Hvor gammel er jenteungen din?
Her har det vært fill rulling og babling i senga hennes i 40 minutter etter mat. Sitter å stryker på ryggen i et.håp om natta. Men får se. Urolig sover og ikke ei som er lett og legge.

Hun blir 7 mnd denne uka :)
 
Her har det vært fill rulling og babling i senga hennes i 40 minutter etter mat. Sitter å stryker på ryggen i et.håp om natta. Men får se. Urolig sover og ikke ei som er lett og legge.

Hun blir 7 mnd denne uka :)

Krysser fingrene for at hun sovner snart og for at du får deg litt søvn :)

Vet du hvorfor forumet "kræsjer" kl. 03.30 hver natt? Er det kun hos meg dette skjer? Først trodde jeg det var helt tilfeldig, men har lagt merke til at det kommer opp error meldinger kl. 03.30 hver natt :/
 
Krysser fingrene for at hun sovner snart og for at du får deg litt søvn :)

Vet du hvorfor forumet "kræsjer" kl. 03.30 hver natt? Er det kun hos meg dette skjer? Først trodde jeg det var helt tilfeldig, men har lagt merke til at det kommer opp error meldinger kl. 03.30 hver natt :/

Virker som hun er påtur å falle i dyp søvn nå. Så da tar jeg natta igjen :)

Hmmm.det visste jeg faktisk ikke :O fikk og error. Men varte ikke veldig mange minutter.. noen vet sikkert hvorfor?.men jeg aaamer ikke..
 
Back
Topp