Skravletråd januar

Nei, tror jeg tar natta. Alene med frøkna til tirsdag. (I den form av alene med henne på natt, mat, stell osv) hos foreldrene mine. Så trenger litt energi etter dritthelga:p natta dere :)
God natt snuppa, sov godt ♡
 
Jaaaa... uff. Som søstra mi sa. Håper ikke dere blir nedsprungen av svigermor på døra og av søstra hans med ungen til pass.

Søstra prestere å si at "ja, men da tar dere ungen mens jeg er på skole i byen(byen vi flytter fra) de ukene jeg er der" hun studerer plutselig i en annen by igjen. Lite gjennomtenkt.

Ungen er 8. Lite selvstendig. Jeg har evig nok med en krevende frøken om jeg ikke plutselig skal bli tobarnsmor i mange uker her og der. Det gidder jeg faktisk ikke. For det er jeg som da må opp og ordne alt med ungen. Går ikke buss til skolen hans 20 minutter unna heller..jeg har ikke bil. Gjennomtenkt??

Ååh. De svigers er en irritasjon uten like til tider! Krever men gir ingenting tilbake...
De kan da ikke forvente at du skal passe en unge til over lengre perioder?!:rolleyes:
Håper det blir bedre enn fryktet!
 
Ikke sant. Kan være at hun holder enda på å finne sin kurve. Sålenge hun tisser godt og virker fornøyd :)
Det sies jo at de bør ha 5-6 tunge tissebleier i døgnet. Jeg syns ikke hun pleier å ha med enn 4. Bæsjer mye da! :D ja, håper hun gjør det. Bekymrer meg ikke så veldig mye enda i hvert fall. Men skal veie henne en gang i uka for å være ekstra obs
 
Ble ikke så mye skravling som jeg hadde tenkt. Kom på at jeg måtte se gjennom sekken og pakke skift til i morgen, til storebror. Nå har jeg funnet senga. Lillemor ligger og sover på magen til pappan sin, som sitter i sofaen og sr på tv. Så nå skal jeg nyyyyte å kunne ligge akkurat sånn som jeg vil i senga :)
 
Du vet du er bra lat når du koker vann til å ha på termos til inatt fordi du ikke orker tanken på å måtte gå ned midt på natta og varme vann når frøkna våkner for flaske :p
 
Det sies jo at de bør ha 5-6 tunge tissebleier i døgnet. Jeg syns ikke hun pleier å ha med enn 4. Bæsjer mye da! :D ja, håper hun gjør det. Bekymrer meg ikke så veldig mye enda i hvert fall. Men skal veie henne en gang i uka for å være ekstra obs
Kan jo snakke med hs og se hva de mener :) bare ikke vei for ofte. Da blir du gærn:p
 
Back
Topp