Skravletråd :)

Det er jo veldig greit da:)
Meny har en del her også, men er ikke der jeg handler til vanlig. Den er ikke av de nærmeste butikkene.
Ikke jeg heller, men drar dit når vi trenger slikt, hvilket heldigvis ikke er til vanlig

Ikke jeg heller, men drar dit når vi trenger slikt, hvilket heldigvis ikke er til vanlig
Her er det jo hele tiden nå, så får prøve å handle en del når vi er innom:)

Huff,det der er slitsomt. Vi har det sånn her også,lille sover utrolig dårlig og lite på dagtid. Mange av dagene sover hun ingenting på dagtid i det hele tatt,og jeg må bære rundt på henne hele tiden. Sovner da kanskje litt i armene mine,men våkner så fort jeg legger henne ned. Sovner hun først,sover hun kjempelett og våkner av den minste ting og alltid etter maks et kvarter. storesøster sov også lite da hun var baby,men som du skriver,kan ikke huske at hun gjorde det såå tidlig.
Blir hun ikke overtrøtt til slutt? Det blir min og da er det enda vanskeligere for henne å finne roen.
Tror kanskje jeg skal få sjekket henne hos en Manuellterapaut før jeg ev. tester melkefritt. Hun satt jo i seteleie i samme stilling i veldig mange uker!

Huff,det der er slitsomt. Vi har det sånn her også,lille sover utrolig dårlig og lite på dagtid. Mange av dagene sover hun ingenting på dagtid i det hele tatt,og jeg må bære rundt på henne hele tiden. Sovner da kanskje litt i armene mine,men våkner så fort jeg legger henne ned. Sovner hun først,sover hun kjempelett og våkner av den minste ting og alltid etter maks et kvarter. storesøster sov også lite da hun var baby,men som du skriver,kan ikke huske at hun gjorde det såå tidlig.
Kjenner igjen mye av det dere skriver. Har rett og slett begynt å legge han ned på magen på dagtid. Da sover han kjempelenge og tungt. Legges han på rygg eller side våkner han kort tid etter. Kan sove i vogna mens vi triller, men våkner maks 10 min etter vi har stoppa.
Om natta sover han på magen oppå brystet mitt.
Men nå har jeg bestilt time hos kiropraktoren på tirsdag. Må få undersøkt om det er noen låsninger i ryggen eller noe som gjør at han er slik. Men kan jo hende han bare har så stort behov for nærhet.:)

Blir hun ikke overtrøtt til slutt? Det blir min og da er det enda vanskeligere for henne å finne roen.
Tror kanskje jeg skal få sjekket henne hos en Manuellterapaut før jeg ev. tester melkefritt. Hun satt jo i seteleie i samme stilling i veldig mange uker!
Ja,det er ikke lett å roe en overtrøtt baby!;) vanskelig å si her,hun har hatt så mye magevondt på kveldene og grått mye,så litt vanskelig å vite om det er kun magevondt eller at hun er overtrøtt også. Sikkert lurt å sjekke henne hos manuellterapeut,kan jo være det er noe som enkelt kan løses. Jeg har gått på melkefritt en mnd nå. Dietten er kjedelig,men det er jo mange allrighte alternativer man kan bruke. Og funker det,er det såå verdt det!:)

Kjenner igjen mye av det dere skriver. Har rett og slett begynt å legge han ned på magen på dagtid. Da sover han kjempelenge og tungt. Legges han på rygg eller side våkner han kort tid etter. Kan sove i vogna mens vi triller, men våkner maks 10 min etter vi har stoppa.
Om natta sover han på magen oppå brystet mitt.
Men nå har jeg bestilt time hos kiropraktoren på tirsdag. Må få undersøkt om det er noen låsninger i ryggen eller noe som gjør at han er slik. Men kan jo hende han bare har så stort behov for nærhet.:)
Huff,så slitsomt. Er det ikke slitsomt å ha han på brystet hele natta,får du sove selv? Lurt å sjekke ut hos kiropraktor ja,de kan hjelpe med mye:)

Har måttet hatt min på brystet om natten de to-tre siste nettene også.. men det begynt etter vaksinen, så jeg legger foreløpig skylden på den.

Mi har aldri villet ligge på brystet hun! Det er jo så kos. Hun liker det ikke i det hele tatt :(

Jeg sliter med at minien her kan sove i det uendelige. Må vekke han for mating hver gang han skal ha mat på dagen. Og det tar jo så lang tid å vekke han.. Sover litt vel godt og lenge, og det legger man ikke på seg av..

Flere som går dager uten bæsjing? Her er det en uke siden sist.. :O

Jeg sliter med at minien her kan sove i det uendelige. Må vekke han for mating hver gang han skal ha mat på dagen. Og det tar jo så lang tid å vekke han.. Sover litt vel godt og lenge, og det legger man ikke på seg av..

Kunne gå dager mellom før vi tok vaksinen.

Her kunne det også gå opptil en uke før vaksinen. Det startet hun med tidlig, ved to ukers alder. Siste uken etter vaksinen har det vært oftere men ikke daglig.

Må ofte klappe han på rumpen eller rugge han i søvn ved å dytte han opp i rumpen for at han skal finne roen.
Hehe, er det bare meg som synes den setningen var litt rar?

Huff,så slitsomt. Er det ikke slitsomt å ha han på brystet hele natta,får du sove selv? Lurt å sjekke ut hos kiropraktor ja,de kan hjelpe med mye:)
Han er passert 1 mnd nå, og har vel hatt d slik siden han var 1 uke. Før d sov han i egen seng. Men han sov jo lite om gangen da. Var mye byssing og våking ved senga. Vi sover godt begge to slik, så det er en overlevelsesstrategi til det forhåpentligvis blir bedre. Da kan jeg holde tutten på plass og holde han i hånda til han sovner. Skulle jo gjerne ha kunnet bevege meg fritt om natta, men har heldigvis ei god seng. Og det går jo over på et tidspunkt. Blir ikke sånn i årevis.:D

Her kunne det også gå opptil en uke før vaksinen. Det startet hun med tidlig, ved to ukers alder. Siste uken etter vaksinen har det vært oftere men ikke daglig.
Jeg er veldig glad for å høre det. Føler jeg har en unormal type her. Så engstelig for at han ikke får nok mat. Litt dårlig vektøkning har det vært, men innenfor normalen, så ingen åpenbare grunner til at bæsjingen skulle ta så mange dager. Men må si jeg gruer meg til mengden som kommer til å komme...

Jeg er veldig glad for å høre det. Føler jeg har en unormal type her. Så engstelig for at han ikke får nok mat. Litt dårlig vektøkning har det vært, men innenfor normalen, så ingen åpenbare grunner til at bæsjingen skulle ta så mange dager. Men må si jeg gruer meg til mengden som kommer til å komme...
Jeg var også urolig for at hun fikk for lite. Det står jo flere steder at de skal ha mange bleier om dagen den første måneden. Men her går hun også fint opp i vekt og både HS og lege sa at det var helt normalt når vi var på 6-ukersen :)
Og ja...de bleiene er ugreie!

Det er ikke sikkert bleiene blir så ille. I teorien er mm så lett fordøyelig at de kan fordøye alt.

Back
Topp