Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det, kommer hvertfall ikke lyd fra rommet hansHar han sovnet nå?
Ikke jeg...Har alle lagt seg eller?
Den store vil ikke sove dagenTror det, kommer hvertfall ikke lyd fra rommet hans
Rettelse, han er våken
Ikke jeg hellerIkke jeg...
Tror nok han sover snart, fikk litt pupp nåDen store vil ikke sove dagen
Åå, for en nusk ♡Han nekter for at han er trøtt
Vis vedlegget 159483
Har du lagt deg enda da?Ikke jeg heller![]()
Ikke lagt meg,men på vei i seng.Har alle lagt seg eller?
Ja det har jegHar du lagt deg enda da?
God natt og sov godtIkke lagt meg,men på vei i seng.
Var det han ville ha jaTror nok han sover snart, fikk litt pupp nå
Og en annen smokkVar det han ville ha ja![]()
Hei på degkoselig å se deg titte innom!
God bedringingen gode tips herfra desverre...har alltid vært kjapt på beina igjen
![]()
Uff da, masse god bedring til minstenTakk og takkFormen begynner å komme seg nå. Satt nettopp 2 timer hos legevakten med minstemann som har høy feber, og det gikk fint selv om jeg ble forferdelig trøtt. Nå skal jeg til og med prøve å putte i meg noe potetgull og smash, så jeg er nok tilbake til normalen !
![]()
Uff da, masse god bedring til minsten
Ja.. ble bare tull og surhet. Men vi spise middag, gubben slukte kake og så dro viSå kjipt at de ikke er mer samarbeidsvillige med dere![]()
Går fort fremover altsåDe går bra ellers er 29 uker på mandag så tiden flyger. Går det bra med deg og dine??
Ja.. første og forhåpentligvis siste gang vi blir så nærme en frontkollisjon. Det var sykt skremmendeHar vært vitne til en del skumle forbikjøringer på veien til jobb. Fy fader som folk kjører. Men aldri vært såå nære som deg. Huff...