Skravletråd januar

Hei på deg:D koselig å se deg titte innom!
God bedring:) ingen gode tips herfra desverre...har alltid vært kjapt på beina igjen:)

Takk og takk :) Formen begynner å komme seg nå. Satt nettopp 2 timer hos legevakten med minstemann som har høy feber, og det gikk fint selv om jeg ble forferdelig trøtt. Nå skal jeg til og med prøve å putte i meg noe potetgull og smash, så jeg er nok tilbake til normalen ! :p

Takk og takk :) Formen begynner å komme seg nå. Satt nettopp 2 timer hos legevakten med minstemann som har høy feber, og det gikk fint selv om jeg ble forferdelig trøtt. Nå skal jeg til og med prøve å putte i meg noe potetgull og smash, så jeg er nok tilbake til normalen ! :p
Uff da, masse god bedring til minsten

De går bra ellers er 29 uker på mandag så tiden flyger. Går det bra med deg og dine??
Går fort fremover altså :)

Med oss går det bra :) en helt sinnsyk helg med mange dårlige hendelser. Men overtok huset vi skl leie idag :)

Har vært vitne til en del skumle forbikjøringer på veien til jobb. Fy fader som folk kjører. Men aldri vært såå nære som deg. Huff...
Ja.. første og forhåpentligvis siste gang vi blir så nærme en frontkollisjon. Det var sykt skremmende

Back
Topp