SoulCla13
Elsker forumet
Nåmmen <3 for noe fine ordTakk det samme![]()
Bli så opptimist og gla av folk som dæ her inne <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nåmmen <3 for noe fine ordTakk det samme![]()
Bli så opptimist og gla av folk som dæ her inne <3
Og jeg er enig <3Nåmmen <3 for noe fine ord<3
Og jeg er enig <3
AldriDokker e så go <3 takk før at dokker e som dokker e, aldri forandre det![]()
Jeg hadde første dag med max i går. I dag viste monitoren max igjen, men ba ikke om ny testpinne :s lik så greit, siden jeg ble tom i går, men.. Flere som har opplevd?
Sånn var den på meg og.. Dette var min første måned.. Men spurte om tester helt til den hadde vært lav i i 3 dager og. Etter den høye..Nå har ikke jeg brukt monitoren på ett par mnd men forrige gang jeg brukte den så ba den om tester på begge max dagene og på høy som da kom etter to dager med max![]()
Skal du teste idag?Dette kommer til å gå så fint skal![]()
Åsså er du bare 8 dpo idag.. Får sikkert finere strek imorra![]()
Har testaSkal du teste idag?![]()
Nervøs for og teste.. Alle får jo så klare positive.. Men mine er så svake.. Så er så redd for at d er kjemisk eller exu eller noeHar testa8 dpo idag og neg
tror ikke d klaffa likavel.. Kanskje all de stikkingene æ har kjent har vært innbilt :/ menmen ska teste igjen litt senere
du da?
Æ har på følelse se at idag så blir streken litt sterkereNervøs for og teste.. Alle får jo så klare positive.. Men mine er så svake.. Så er så redd for at d er kjemisk eller exu eller noeMen det skal gå bra <3 8 dpo.. Masse kan skje ennå vennen!!
![]()
10 idag ja...Æ har på følelse se at idag så blir streken litt sterkereæ veit godt kordan d e å være nervøs for å bli skuffa men er bedre å få det unna gjort enn å gå og plage dæ sjøl heile dagen
hehe
Dessuten så har du en HAUG! M symptomer!! Dette kan ikkje slå ut negativ assa :O du sprekker nok snarthehe e du 10 dpo idag?
Håper jaffal den er sterkere i morgen.. di sier jo det øker hver andre dagÆ har på følelse se at idag så blir streken litt sterkereæ veit godt kordan d e å være nervøs for å bli skuffa men er bedre å få det unna gjort enn å gå og plage dæ sjøl heile dagen
hehe
Dessuten så har du en HAUG! M symptomer!! Dette kan ikkje slå ut negativ assa :O du sprekker nok snarthehe e du 10 dpo idag?
Ja håper d æ åHåper jaffal den er sterkere i morgen.. di sier jo det øker hver andre dag![]()
Bruker g.testene som du bruker el.testene og i samme tidsrom. Regner med du har advance?Kan noen fortelle meg hvordan jeg tester gtest med monitoren første periode med den? Prøvde å lese i bruksanvisningen, men skjønte ikke helt ..
Ja, har den. Men skal jeg bare stappe inn en? Stod noe om at jeg må sette opp en ny syklus eller noe?Bruker g.testene som du bruker el.testene og i samme tidsrom. Regner med du har advance?![]()
Har du hatt første periode med el-tester eller har du ikke brukt den i det hele tatt? Hvis du ikke har brukt den i det hele tatt må du sette opp en ny syklus. Ellers er det bare å teste i det tidsrommet du har valgt.Ja, har den. Men skal jeg bare stappe inn en? Stod noe om at jeg må sette opp en ny syklus eller noe?