Vi som bruker CBFM ;) !

Jeg hadde første dag med max i går. I dag viste monitoren max igjen, men ba ikke om ny testpinne :s lik så greit, siden jeg ble tom i går, men.. Flere som har opplevd?

Nå har ikke jeg brukt monitoren på ett par mnd men forrige gang jeg brukte den så ba den om tester på begge max dagene og på høy som da kom etter to dager med max :-)

Nå har ikke jeg brukt monitoren på ett par mnd men forrige gang jeg brukte den så ba den om tester på begge max dagene og på høy som da kom etter to dager med max :-)
Sånn var den på meg og.. Dette var min første måned.. Men spurte om tester helt til den hadde vært lav i i 3 dager og. Etter den høye.. :)

Da har jeg bestilt meg nye testpinner til monitoren :-) Mest for å håpe at jeg kan kunne bekrefte med hjelp av monitoren om syklusen har stabilisert seg igjen og vil være 28 dager eller om jeg må vente helt til mars med å få mensen igjen :-/ Holder en knapp på 28 dager da men man vet jo aldri, alt jeg vet er at visst ikke syklusen er på 28 dager denne mnd så vil jo ikke monitoren komme til å vise max på dag 13 14 15 ish :-D

Har testa :P 8 dpo idag og neg :( tror ikke d klaffa likavel.. Kanskje all de stikkingene æ har kjent har vært innbilt :/ menmen ska teste igjen litt senere :P du da?
Nervøs for og teste.. Alle får jo så klare positive.. Men mine er så svake.. Så er så redd for at d er kjemisk eller exu eller noe :( Men det skal gå bra <3 8 dpo.. Masse kan skje ennå vennen!! :D

Nervøs for og teste.. Alle får jo så klare positive.. Men mine er så svake.. Så er så redd for at d er kjemisk eller exu eller noe :( Men det skal gå bra <3 8 dpo.. Masse kan skje ennå vennen!! :D
Æ har på følelse se at idag så blir streken litt sterkere :) æ veit godt kordan d e å være nervøs for å bli skuffa men er bedre å få det unna gjort enn å gå og plage dæ sjøl heile dagen :P hehe

Dessuten så har du en HAUG! M symptomer!! Dette kan ikkje slå ut negativ assa :O du sprekker nok snart :P hehe e du 10 dpo idag?

Æ har på følelse se at idag så blir streken litt sterkere :) æ veit godt kordan d e å være nervøs for å bli skuffa men er bedre å få det unna gjort enn å gå og plage dæ sjøl heile dagen :P hehe

Dessuten så har du en HAUG! M symptomer!! Dette kan ikkje slå ut negativ assa :O du sprekker nok snart :P hehe e du 10 dpo idag?
10 idag ja... :)

Håper jaffal den er sterkere i morgen.. di sier jo det øker hver andre dag :)

925800fc68e27105fb0764047a0f9d79

Kan noen fortelle meg hvordan jeg tester gtest med monitoren første periode med den? Prøvde å lese i bruksanvisningen, men skjønte ikke helt ..

Ja, har den. Men skal jeg bare stappe inn en? Stod noe om at jeg må sette opp en ny syklus eller noe?
Har du hatt første periode med el-tester eller har du ikke brukt den i det hele tatt? Hvis du ikke har brukt den i det hele tatt må du sette opp en ny syklus. Ellers er det bare å teste i det tidsrommet du har valgt.

Back
Topp