Skravletråd januar

Barnet sover, klærne er bretta og de våte er hengt opp. Flasker er vasket og kokt. Så da får jeg vel kanskje lage meg noe mat. Dere får ha en fin kveld alle sammen :)
Her kom Vesla hjem fra tur og var våt til beinet. :hilarious:
Så nå henger dress og diverse til tørk på badet.

Hei nå er det en stund siden eg vad her inne.trøttheten har slått meg tillbacks igjen å sover å sover så fort eg får møjligheten. Hoppas allt ær væl med er :)
Heii! Har savnet deg her inne! Uff, slitsomt å være så trøtt hele tiden. Går det ellers bra med deg da?:)

Vi hadde en runde med spysjuken vi også for 3 år siden.. Begynte med Vesla.. Så meg, så samboeren og så besteforeldrene mine (for de hadde passet Vesla noen dager.

Godt man får den relativt sjeldent! Har ikke hatt den i hus siden eldstemann var ca 1,5 år, og han fylte nettop 4 år. Håper det blir minst like lenge til neste gang :) Var hos besteforeldre på kvelden noen timer før eldste begynte å spy, så håper vi ikke greide å smitte dem da.

Heii. Velkommen :D håper du henger med oss en stund her ;)

Ingen tips desverre. Men bare masse ønskninger om god bedring :)

Takk for det :)
Går heldigvis en hel del bedre nå. Har akkurat lagt en liten feberklump med 39,5 i temp, så er greit å "være i form til" å pleie ham og passe på litt ekstra i natt. Håper bare han ikke får spysyka også, for nå ser det mest ut som han har hoppet over den og gått rett i forkjølelsen som storebror fikk etter spyinga. Mye bedre med "bare" hoste og feber :)

Godt man får den relativt sjeldent! Har ikke hatt den i hus siden eldstemann var ca 1,5 år, og han fylte nettop 4 år. Håper det blir minst like lenge til neste gang :) Var hos besteforeldre på kvelden noen timer før eldste begynte å spy, så håper vi ikke greide å smitte dem da.
Satser på at alt blir bra fort... spysjuken er noen jeg ikke unner min verste fiende.. det er grusomt

Bare fredager og lørdager.
På de dagene bestemmer ungene hva de vil ha til middag, og vi voksens spiser litt sammen med dem.
Og på kvelden etter at barna er i seng har vi en bedre "voksen-middag".
Det er vår kjæreste tid
Så smart!
Jeg vet aldri når mannen kommer hjem jeg da.. også jobber han som dørvakt i tillegg. Så noen ganger snur han bare i døra.
Eller blir hos en kompis ett par timer mellom jobbene.

Veldig fin :)
Ble vekket kl 11 med beskjed om at snart var rundstykkene ferdige.
Etter frokost dro jeg på shopping helt alene.
Kost med ungene, og laget mat til dem som gikk ned på høykant.
Nå sitter jeg og planlegger det mannen og jeg skal spise i kveld :)
så deilig :), det må vi tenke på det
Ja, fikk holde meg på soverommet å sove så mye jeg ville i går (hadde sjauen natta før), så det hjalp nok mye på :) Nå er det bare slappheta og svimmelheta igjen, og det går jo for så vidt greit sammen med barna, spesielt ettersom de ikke er 100% selv, så er det jo litt roligere enn normalt. Men blir nok gjerne tidlig kveld i dag også, så går det forhåpentligvis raskere.

Nå krysser jeg alt jeg har for at minstemann ikke skal bli spysyk også (var eldstemann som startet det hele), kan bare tenke meg hvor fælt det må være for en på 1 år :(
velkommen :) koselig du hang deg på
God kveld jenter.
Da var middagen fortært. stekt kylling filet med villris i dag.
Så nå ligger vesla på gulvet med lørdagsgodtet sitt å ser på barnetv..
Å jeg ligger på sofaen å venter på at paraceten skal slå inn!
god bedring !
God kveld :) formen i dag?
Den er bra :) men Nå er der snuppa å mannen sin tur

God kveld jenter.
Da var middagen fortært. stekt kylling filet med villris i dag.
Så nå ligger vesla på gulvet med lørdagsgodtet sitt å ser på barnetv..
Å jeg ligger på sofaen å venter på at paraceten skal slå inn!
Er du dårlig?

Påtur i bilen for å overta huset vi skal leie. Stressmiddag hos svigers som ikke tar hensyn til oss og vår babys rutine. Men absolutt skal ha oss dit likevel. Surhet fordi vi måtte dra tidlig da vi må rekke å møte husvertene mens de er her. Men det skjønner ikke de.. irritert på de idag av flere grunner.
Klem sendes din vei

Back
Topp