Skravletråd januar

Heihei!
Ble så fint oppmuntret til å ta turen innom skravletråden, til tross for min "sjenerthet".. så her kommer jeg :angelic:
Vil benytte anledningen til å spørre om noen av dere har gode tips til "hvordan komme seg raskt etter en runde med spysyka?" :)
hei og velkommen! :D
hvile var det eneste som hjalp meg dessverre

God kveld jenter.
Da var middagen fortært. stekt kylling filet med villris i dag.
Så nå ligger vesla på gulvet med lørdagsgodtet sitt å ser på barnetv..
Å jeg ligger på sofaen å venter på at paraceten skal slå inn!

God kveld jenter.
God kveld.
Her har eldsten dratt til naboen, de to yngste ligger med lørdagsgodt og leker foran TV'n (lille U får slik skumpinner til lørdagsgodt og mannen sover.
Jeg sitter og prøver å planlegge maten til i kveld

God kveld jenter.

God bedring :)

Barnet sover, klærne er bretta og de våte er hengt opp. Flasker er vasket og kokt. Så da får jeg vel kanskje lage meg noe mat. Dere får ha en fin kveld alle sammen :)

hei og velkommen! :D
hvile var det eneste som hjalp meg dessverre

Takk for det :)
Hviler så mye jeg kan ;) Nå er minstemann i seng, med 39,5 i feber og stygg hoste (eldste fikk dette etter spysyken), så hååååper minste har hoppet glatt over spyinga og "bare" får feber og hoste.

God kveld.
Her har eldsten dratt til naboen, de to yngste ligger med lørdagsgodt og leker foran TV'n (lille U får slik skumpinner til lørdagsgodt og mannen sover.
Jeg sitter og prøver å planlegge maten til i kveld
Mannen min er på jobb.. Å knøtte sover. :)
Hva blir det til middag da?

God kveld jenter.
Huff,er du i dårlig form? :(

Takk for det :)
Hviler så mye jeg kan ;) Nå er minstemann i seng, med 39,5 i feber og stygg hoste (eldste fikk dette etter spysyken), så hååååper minste har hoppet glatt over spyinga og "bare" får feber og hoste.
Vi hadde en runde med spysjuken vi også for 3 år siden.. Begynte med Vesla.. Så meg, så samboeren og så besteforeldrene mine (for de hadde passet Vesla noen dager.

Heihei!
Ble så fint oppmuntret til å ta turen innom skravletråden, til tross for min "sjenerthet".. så her kommer jeg :angelic:
Vil benytte anledningen til å spørre om noen av dere har gode tips til "hvordan komme seg raskt etter en runde med spysyka?" :)

Heii. Velkommen :D håper du henger med oss en stund her ;)

Ingen tips desverre. Men bare masse ønskninger om god bedring :)

Hei nå er det en stund siden eg vad her inne.trøttheten har slått meg tillbacks igjen å sover å sover så fort eg får møjligheten. Hoppas allt ær væl med er :)

Påtur i bilen for å overta huset vi skal leie. Stressmiddag hos svigers som ikke tar hensyn til oss og vår babys rutine. Men absolutt skal ha oss dit likevel. Surhet fordi vi måtte dra tidlig da vi må rekke å møte husvertene mens de er her. Men det skjønner ikke de.. irritert på de idag av flere grunner.

Barnet sover, klærne er bretta og de våte er hengt opp. Flasker er vasket og kokt. Så da får jeg vel kanskje lage meg noe mat. Dere får ha en fin kveld alle sammen :)
Ha en flott kveld Knerthen :D

Back
Topp