jaaaaa!Du kan få låne vår
Så bra. Vil han reise da?Han har fått plass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jaaaaa!Du kan få låne vår
Så bra. Vil han reise da?Han har fått plass
Oi jeg hadde blitt skremt. Godt alt gikk braMå få det ut et sted. Og akkurat nå er dere det beste stedet for det.
Vi er på vei til hjemplassen vår. 4 timer unna der vi bor nå.
Halvannen time ut i kjøringen ligger vi i 70 i 80 sonen. Det er mørkt så kjører rolig etter forholdene. Andre biler ser ut til å gjøre det samme. Ingen veilys.
Vi nærmer oss en svak bakketopp. Kjører som normalt. Over toppen møter vi biler. En trailer først, flere personbiler etter.
Personbilen tar forbikjøring. i en bakketopp. Trailer og vi bremser for harde livet. Bilen tar forbikjøringen og presser seg foran trailer.
Vi var en meter eller to unna å bli truffet. Med barn i baksetet. Takker traileren for at han så dette og bremset det han hadde. Og samboer for sin snare reaksjonsevne og gode dekk på en god bil for at dette gikk bra.
Er i sjokk og felt noen tårer. Kjente virkelig på skrekken der.
Den personen som kjørte den bilen vi møtte.. han eller hun burde aldri møte meg igjen.. er så forbanna over slike mennesker som tar slik avgjørelser. Å ta forbikjøring i en bakketopp i stupmørket er forbi idioti.
Jeg er glad mine og jeg er i livet.
Har akkurat sendt avgårde Vesla på tur med ei fra barnehagen og familien hennesGod daghosten er litt bedre, men hoster enda. Ligger i sengen og tar livet med ro
Skal bryne meg på soverommet etterpå. Brette sammen klær og rydde i klærne til alle sammen
Hva er deres planer?![]()
God daghosten er litt bedre, men hoster enda. Ligger i sengen og tar livet med ro
![]()
Skal bryne meg på soverommet etterpå. Brette sammen klær og rydde i klærne til alle sammen![]()
Hva er deres planer?![]()
Hun er herlig!!Digger Ellen Degeneres..
ler meg skakk av hu
ja det er hu...Hun er herlig!!![]()
Fikk han plass??Da kom brevet jeg ventet på om plass på kurs for kengubarnet!
Ja, gleder megFår håpe det er fint![]()
Deilig lørdagHer troooor jeg sola titter frem straksikke så mye vind nå heller
![]()
Litt usikker på detjaaaaa!
Så bra. Vil han reise da?
Det gjorde hanFikk han plass??![]()
JaaaHaha fristet jeg?![]()
hva håper du på daLitt usikker på det
Akkurat samme for meghva håper du på da![]()
Å kjære vene.. at det er mulig???? Jeg blir så sint! Godt det gikk bra!!Må få det ut et sted. Og akkurat nå er dere det beste stedet for det.
Vi er på vei til hjemplassen vår. 4 timer unna der vi bor nå.
Halvannen time ut i kjøringen ligger vi i 70 i 80 sonen. Det er mørkt så kjører rolig etter forholdene. Andre biler ser ut til å gjøre det samme. Ingen veilys.
Vi nærmer oss en svak bakketopp. Kjører som normalt. Over toppen møter vi biler. En trailer først, flere personbiler etter.
Personbilen tar forbikjøring. i en bakketopp. Trailer og vi bremser for harde livet. Bilen tar forbikjøringen og presser seg foran trailer.
Vi var en meter eller to unna å bli truffet. Med barn i baksetet. Takker traileren for at han så dette og bremset det han hadde. Og samboer for sin snare reaksjonsevne og gode dekk på en god bil for at dette gikk bra.
Er i sjokk og felt noen tårer. Kjente virkelig på skrekken der.
Den personen som kjørte den bilen vi møtte.. han eller hun burde aldri møte meg igjen.. er så forbanna over slike mennesker som tar slik avgjørelser. Å ta forbikjøring i en bakketopp i stupmørket er forbi idioti.
Jeg er glad mine og jeg er i livet.
Har akkurat sendt avgårde Vesla på tur med ei fra barnehagen og familien hennes![]()
God dag
I dag skal jeg og en annen arrangerer overraskelse babyshower for 2 venniner![]()
RydderVært å handla litt og vært på besøk hos familie en snar tur. Ingen planer resten av dagen. Hva gjør dere?
Fikk rydda litt tidligere, men kunne godt tatt en runde tilRydder![]()