Bleier til større barn?

Min gutt er snart tre og stor for alderen, han bruker rema 1000 sine i str 7. Ikke så lenge før tape-bleiene blir i knappeste laget, men forhåpentligvis legger vi bleiestadiet bak oss ganske snart.

Quoter meg selv for å korrigere, for oppdaget plutselig at det er str 6 han bruker. :-) Finnes det str 7 i rema-bleier, noen som vet?

Vi bruker også rema sine på vår svære gutt. Men vi klarer oss med str 5. Han er snart 2 usikker på høyde men veier 17 kg og bruker 3/4 år i klær. Kanskje han er tynn over baken.. De funker supert hos oss i alle fall. Svært sjelden han er våt igjennom.

Pampers nr 5 har passet lenge her, selv til store storebror :)

Libero har kommet opp til 8 nå tror jeg.
Ja 19-30 kg

Nå har jeg prøvd remableiene. Konklusjon: ca like store. Ikke like holdbare på natten.
Jakten fortsetter!

Konkluderer med at jeg nok helt sikkert kunne brukt mindre bleiestr?:p

Mi på 11 mnd, og bare litt over 9kg bruker str 5 i libero på dag og pampers (str 5) på natt.

Hmm :p

Konkluderer med at jeg nok helt sikkert kunne brukt mindre bleiestr?:p

Mi på 11 mnd, og bare litt over 9kg bruker str 5 i libero på dag og pampers (str 5) på natt.

Hmm :p
Alt er jo relativt. Min på 4 1/2 måned bruker strl 4 :)

Yngste min brukte 6 i Libero og 5 i tema- bleier.

Barn er vel forskjellige og sikkert derfor de bruker helt ulike størrelser i ulike aldere da ;) Her har vi akkurat startet mer størrelse 4 for å kunne bruke trusebleier... Libero up and go sitter ikke tett nok hos oss, Pampers easy up sitter bedre på han. 17 mnd

Back
Topp