1+1
....
Helgens prosjekt som egentlig skulle være barselgave til en venninne.. Men jeg tror jeg må beholde den selv og finne noe annet til henne![]()
Vis vedlegget 158247
Supersøt! Hva er det for en oppskrift?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helgens prosjekt som egentlig skulle være barselgave til en venninne.. Men jeg tror jeg må beholde den selv og finne noe annet til henne![]()
Vis vedlegget 158247
Fra tiddelibom: http://tiddelibom.no/collections/frontpage/products/nyfodt-romperSupersøt! Hva er det for en oppskrift?![]()
Så fin!!Helgens prosjekt som egentlig skulle være barselgave til en venninne.. Men jeg tror jeg må beholde den selv og finne noe annet til henne![]()
Vis vedlegget 158247
Vis vedlegget 158247
Søk opp videoer på hvordan man strikker vridde maskerSå fin! Måtte jo bare kjøpe oppskrift, men forstår absolutt ikke hvordan jeg skal gjøre det..![]()
Hehe
Søk opp videoer på hvordan man strikker vridde maskerTipper at om du ikke strikker vridd, men holder deg til vanlig rett/vrang, så blir det nok veldig fint uansett
![]()

Fra tiddelibom: http://tiddelibom.no/collections/frontpage/products/nyfodt-romper
![]()
Kjapp, lett og pinnestrl nr 4![]()

Fine!Vis vedlegget 161854
Strikka to av denne til lillebror nå, lett og raskt, som du sier![]()
Prøvde den blå uten å "vri", men det ble ikke like pent i det hele tatt!
Jada, brukanes behgw to. Mamma sier jeg skal dampe dem for å få dem jevnere, men jeg vet ikke hvordanFine!Elsker oppskrifter som blir fine OG er kjappe
![]()
Litt overrasket over at det ble så stor forskjell på å vri og ikke vri. Men begge var fine da!![]()
Er bare å stryke dem med dampfunksjonen på strykejernet påJada, brukanes behgw to. Mamma sier jeg skal dampe dem for å få dem jevnere, men jeg vet ikke hvordan![]()
Hun ser så fornøyd og glad ut!