He he det var det daNei det skjønner jeg godt, men du må ikke glemme å ta vare på seg selv nå da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he det var det daNei det skjønner jeg godt, men du må ikke glemme å ta vare på seg selv nå da!
Sant detHe he er greit de har litt vilje da![]()
God bedringPå vei til å bli det
Halsvondt
Hodevondt
Og øret var vondt fra før
Gruer meg litt til å se ut rutaDette går bra snuppa. Over før du vet ordet av det ♡♡
Har det gått hardt for seg hos dere i natt?Gruer meg litt til å se ut ruta
Men vi har det bra og huset later til å ha det fint♡
He he det var det da
Ja, jeg våknet ganske ofte da.. og tuppa våknet og fikk ikke sove, så vi ligger fortsatt i sengen siden vi var en del våkne i nattHåper natten gikk fint?!![]()
Har ikke sett ut enda jeg hellerGruer meg litt til å se ut ruta
Men vi har det bra og huset later til å ha det fint♡
god morgen jenter!
hva skjer i dag?
Ikke noe spennende ser det ut til :/ der da ?god morgen jenter!
hva skjer i dag?
Det tok bra her hørte jeg. Jeg våknet mellom hvert vindkast tror jegHar det gått hardt for seg hos dere i natt?
Skal straks opp og ta meg en runde rundt huset. Må få i meg litt mat først.Har ikke sett ut enda jeg heller
Mine unger sovnet sent, våknet som vanlig og styrer på oppe i stua.Ja, jeg våknet ganske ofte da.. og tuppa våknet og fikk ikke sove, så vi ligger fortsatt i sengen siden vi var en del våkne i natt![]()
skulle hvert i butikken jeg også før gubben drar på jobbSkulle hvert på butikken å kjøpt vaskemiddel men får se om det blir noe
Der da?
ingenting.. Vesla skal opp i varmestua med ei venninne fra barnehagen i dagIkke noe spennende ser det ut til :/ der da ?
huff da...Det tok bra her hørte jeg. Jeg våknet mellom hvert vindkast tror jeg![]()
Ja helt enig i detLettere si at andre skal gjøre det, enn å faktisk gjøre det selv![]()
Takk for detGod bedring
skulle hvert i butikken jeg også før gubben drar på jobb
ingenting.. Vesla skal opp i varmestua med ei venninne fra barnehagen i dag![]()