Skravletråd januar

God morgen :)

Hva er dagens planer?
Jeg får ikke sove.
Men ligge litt lenger i alle fall.
Ellers ikke lagt planer.

Så da blir det vel
Vurdere skadene etter i går, grillen veltet, bak huset vet jeg ikke.
Rydde, vaske klær og brette tørt tøy.
Trolig må i alle fall noen av oss handle

Jeg får ikke sove.
Men ligge litt lenger i alle fall.
Ellers ikke lagt planer.

Så da blir det vel
Vurdere skadene etter i går, grillen veltet, bak huset vet jeg ikke.
Rydde, vaske klær og brette tørt tøy.
Trolig må i alle fall noen av oss handle

Kos deg i senga :D
Får håpe det er lite skader hos dere. Å det vanlige klesmaset, jeg hater virkelig klevask men har en haug med klær selv som må brettes før jeg kan henge opp nytt tøy som dog må vaskes først... men da må jeg på butikken da jeg er tom for vaskemiddel til ulltøy...

Kos deg i senga :D
Får håpe det er lite skader hos dere. Å det vanlige klesmaset, jeg hater virkelig klevask men har en haug med klær selv som må brettes før jeg kan henge opp nytt tøy som dog må vaskes først... men da må jeg på butikken da jeg er tom for vaskemiddel til ulltøy...
Ligger her med en delvis våken baby, som får tilbud om pupp og da sovner. Igjen. Bare for å vri seg og strekke seg og grynte og ville ha den om litt. Og sovner igjen.

Klesvask er et evig mas ja. Veldig.

Huff, dere er vel de som har fått det verst:(
Var ikke såå ille her..
Det blåser nå ofte på våre kanter. Men dette var det heftigste siden vi flyttet hit.

Vi var her under Dagmar, men da var vi på juleferie vi flyttet først neste sommer.

Ligger her med en delvis våken baby, som får tilbud om pupp og da sovner. Igjen. Bare for å vri seg og strekke seg og grynte og ville ha den om litt. Og sovner igjen.

Klesvask er et evig mas ja. Veldig.

Hehe Herlig med baby i senga da :)

Blir vel aldri kvitt den heller, akkurat som med alt annet av husarbeid :P

Back
Topp