Skravletråd januar

Må få det ut et sted. Og akkurat nå er dere det beste stedet for det.

Vi er på vei til hjemplassen vår. 4 timer unna der vi bor nå.

Halvannen time ut i kjøringen ligger vi i 70 i 80 sonen. Det er mørkt så kjører rolig etter forholdene. Andre biler ser ut til å gjøre det samme. Ingen veilys.
Vi nærmer oss en svak bakketopp. Kjører som normalt. Over toppen møter vi biler. En trailer først, flere personbiler etter.

Personbilen tar forbikjøring. i en bakketopp. Trailer og vi bremser for harde livet. Bilen tar forbikjøringen og presser seg foran trailer.

Vi var en meter eller to unna å bli truffet. Med barn i baksetet. Takker traileren for at han så dette og bremset det han hadde. Og samboer for sin snare reaksjonsevne og gode dekk på en god bil for at dette gikk bra.
Er i sjokk og felt noen tårer. Kjente virkelig på skrekken der.

Den personen som kjørte den bilen vi møtte.. han eller hun burde aldri møte meg igjen.. er så forbanna over slike mennesker som tar slik avgjørelser. Å ta forbikjøring i en bakketopp i stupmørket er forbi idioti.

Jeg er glad mine og jeg er i livet.
:o
Ends godt det gikk så fint! Håper resten av turen blir bedre ♡

Må få det ut et sted. Og akkurat nå er dere det beste stedet for det.

Vi er på vei til hjemplassen vår. 4 timer unna der vi bor nå.

Halvannen time ut i kjøringen ligger vi i 70 i 80 sonen. Det er mørkt så kjører rolig etter forholdene. Andre biler ser ut til å gjøre det samme. Ingen veilys.
Vi nærmer oss en svak bakketopp. Kjører som normalt. Over toppen møter vi biler. En trailer først, flere personbiler etter.

Personbilen tar forbikjøring. i en bakketopp. Trailer og vi bremser for harde livet. Bilen tar forbikjøringen og presser seg foran trailer.

Vi var en meter eller to unna å bli truffet. Med barn i baksetet. Takker traileren for at han så dette og bremset det han hadde. Og samboer for sin snare reaksjonsevne og gode dekk på en god bil for at dette gikk bra.
Er i sjokk og felt noen tårer. Kjente virkelig på skrekken der.

Den personen som kjørte den bilen vi møtte.. han eller hun burde aldri møte meg igjen.. er så forbanna over slike mennesker som tar slik avgjørelser. Å ta forbikjøring i en bakketopp i stupmørket er forbi idioti.

Jeg er glad mine og jeg er i livet.
Oi, shit for en idiot!!!:mad:
Utrolig godt det gikk bra med dere! Flaks!

fy søren det blåser. Jeg KJENNER det. Stoler bare nesten på at de store vinduene mot vest holder natta gjennom...

Hva er planene for kvelden?

Holde øye med at huset står gjennom stormen. Ja, og forsåvidt ser vi håndball, men akkurat nå er nesten vinduene like spennende...

Back
Topp