Gjorde det jaDa er det jo bare å slappe av litt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjorde det jaDa er det jo bare å slappe av litt![]()
Åå, fikentre vil jeg og ha!Lego i bursdagsgave til en barnehagegutt og et stort fikentre til min bror![]()
Må få det ut et sted. Og akkurat nå er dere det beste stedet for det.
Vi er på vei til hjemplassen vår. 4 timer unna der vi bor nå.
Halvannen time ut i kjøringen ligger vi i 70 i 80 sonen. Det er mørkt så kjører rolig etter forholdene. Andre biler ser ut til å gjøre det samme. Ingen veilys.
Vi nærmer oss en svak bakketopp. Kjører som normalt. Over toppen møter vi biler. En trailer først, flere personbiler etter.
Personbilen tar forbikjøring. i en bakketopp. Trailer og vi bremser for harde livet. Bilen tar forbikjøringen og presser seg foran trailer.
Vi var en meter eller to unna å bli truffet. Med barn i baksetet. Takker traileren for at han så dette og bremset det han hadde. Og samboer for sin snare reaksjonsevne og gode dekk på en god bil for at dette gikk bra.
Er i sjokk og felt noen tårer. Kjente virkelig på skrekken der.
Den personen som kjørte den bilen vi møtte.. han eller hun burde aldri møte meg igjen.. er så forbanna over slike mennesker som tar slik avgjørelser. Å ta forbikjøring i en bakketopp i stupmørket er forbi idioti.
Jeg er glad mine og jeg er i livet.
Resten av turen gikk fint. Bare skrekkslagen.![]()
Ends godt det gikk så fint! Håper resten av turen blir bedre ♡
Hvordan går det med de? Nettopp omsider fått mini til å sovne etter nok en kamp for å få han til å sovneHeia Norge![]()
Han vil prøve etter sommerenVente lenge eller med på å prøve snart?
Uff. Sender deg en god klem ♡ sånn skal det virkelig ikke være ♡♡
Er 20 -20Hvordan går det med de? Nettopp omsider fått mini til å sovne etter nok en kamp for å få han til å sovne
Det er fult forståelig. Klem til deg ♡Resten av turen gikk fint. Bare skrekkslagen.
Takk ♡Det er fult forståelig. Klem til deg ♡
Det er jo ikke lenge til daHan vil prøve etter sommeren![]()
Nei det skal ikke det :/
Oi, shit for en idiot!!!Må få det ut et sted. Og akkurat nå er dere det beste stedet for det.
Vi er på vei til hjemplassen vår. 4 timer unna der vi bor nå.
Halvannen time ut i kjøringen ligger vi i 70 i 80 sonen. Det er mørkt så kjører rolig etter forholdene. Andre biler ser ut til å gjøre det samme. Ingen veilys.
Vi nærmer oss en svak bakketopp. Kjører som normalt. Over toppen møter vi biler. En trailer først, flere personbiler etter.
Personbilen tar forbikjøring. i en bakketopp. Trailer og vi bremser for harde livet. Bilen tar forbikjøringen og presser seg foran trailer.
Vi var en meter eller to unna å bli truffet. Med barn i baksetet. Takker traileren for at han så dette og bremset det han hadde. Og samboer for sin snare reaksjonsevne og gode dekk på en god bil for at dette gikk bra.
Er i sjokk og felt noen tårer. Kjente virkelig på skrekken der.
Den personen som kjørte den bilen vi møtte.. han eller hun burde aldri møte meg igjen.. er så forbanna over slike mennesker som tar slik avgjørelser. Å ta forbikjøring i en bakketopp i stupmørket er forbi idioti.
Jeg er glad mine og jeg er i livet.
God helg til deg snuppaDa var det helg![]()
God helg til dere ogsåHelg ja. Ungene hentet litt tidlig så vi kom oss i hus før uværet startet. Taco servert så absolutt helg
Nei det er jo ikke det, Men redd det skal ta så lang tidDet er jo ikke lenge til davi skal begynne å prøve igjen neste vår forhåpentligvis
![]()
Hva er planene for kvelden?
Brukte dere lang tid sist?Nei det er jo ikke det, Men redd det skal ta så lang tid