Ja..Oi, shit for en idiot!!!
Utrolig godt det gikk bra med dere! Flaks!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja..Oi, shit for en idiot!!!
Utrolig godt det gikk bra med dere! Flaks!
Spise gryterett og slappe av. Enn du?Hva er planene for kvelden?
Blåser det myye?Holde øye med at huset står gjennom stormen. Ja, og forsåvidt ser vi håndball, men akkurat nå er nesten vinduene like spennende...
Se ferdig håndball, ringe mammaSpise gryterett og slappe av. Enn du?
Blåser det myye?
ikke stortHva er planene for kvelden?
1 mndBrukte dere lang tid sist?
Det var klaff fortikke stortder da ?
1 mnd![]()
Høres ut som en grei kveld detSe ferdig håndball, ringe mamma
Ja det var detDet var klaff fort3 år her
ShiiiiiitMå få det ut et sted. Og akkurat nå er dere det beste stedet for det.
Vi er på vei til hjemplassen vår. 4 timer unna der vi bor nå.
Halvannen time ut i kjøringen ligger vi i 70 i 80 sonen. Det er mørkt så kjører rolig etter forholdene. Andre biler ser ut til å gjøre det samme. Ingen veilys.
Vi nærmer oss en svak bakketopp. Kjører som normalt. Over toppen møter vi biler. En trailer først, flere personbiler etter.
Personbilen tar forbikjøring. i en bakketopp. Trailer og vi bremser for harde livet. Bilen tar forbikjøringen og presser seg foran trailer.
Vi var en meter eller to unna å bli truffet. Med barn i baksetet. Takker traileren for at han så dette og bremset det han hadde. Og samboer for sin snare reaksjonsevne og gode dekk på en god bil for at dette gikk bra.
Er i sjokk og felt noen tårer. Kjente virkelig på skrekken der.
Den personen som kjørte den bilen vi møtte.. han eller hun burde aldri møte meg igjen.. er så forbanna over slike mennesker som tar slik avgjørelser. Å ta forbikjøring i en bakketopp i stupmørket er forbi idioti.
Jeg er glad mine og jeg er i livet.
Hihi. Håper neste tar like kort tidJa det var dethadde ikke regna med det
![]()
Jeg også !Hihi. Håper neste tar like kort tid
Det går bra kjære♡♡Idol på tv, potetgull i skåla, brus i glasset og begynnende storm utenfor vinduet. Gruer meg til natten.
SpennendeEr 20 -20
Takk søte du ♡♡♡Shiiiiiitjeg skjelver nesten når jeg leser dette.
Dere har vært utrolig heldige <3 stor klem til deg <3
Håper vi slipper 3 år.Jeg også !![]()
Gubben skal straks på jobb så jeg er alene hjemme med mini. Blir nok en tidlig kveld. Du da?Hva er planene for kvelden?
Æsj vi tapteDet var klaff fort3 år her