Skravletråd januar

Oi, shit for en idiot!!!:mad:
Utrolig godt det gikk bra med dere! Flaks!
Ja.. :mad: Vi er skremt og måtte stoppe i en busslomme etterpå og roe ned. Det var på håret en frontkollisjon grunnet den idioten som kom mot oss i vårt kjørefelt.

Idol på tv, potetgull i skåla, brus i glasset og begynnende storm utenfor vinduet. Gruer meg til natten.

Må få det ut et sted. Og akkurat nå er dere det beste stedet for det.

Vi er på vei til hjemplassen vår. 4 timer unna der vi bor nå.

Halvannen time ut i kjøringen ligger vi i 70 i 80 sonen. Det er mørkt så kjører rolig etter forholdene. Andre biler ser ut til å gjøre det samme. Ingen veilys.
Vi nærmer oss en svak bakketopp. Kjører som normalt. Over toppen møter vi biler. En trailer først, flere personbiler etter.

Personbilen tar forbikjøring. i en bakketopp. Trailer og vi bremser for harde livet. Bilen tar forbikjøringen og presser seg foran trailer.

Vi var en meter eller to unna å bli truffet. Med barn i baksetet. Takker traileren for at han så dette og bremset det han hadde. Og samboer for sin snare reaksjonsevne og gode dekk på en god bil for at dette gikk bra.
Er i sjokk og felt noen tårer. Kjente virkelig på skrekken der.

Den personen som kjørte den bilen vi møtte.. han eller hun burde aldri møte meg igjen.. er så forbanna over slike mennesker som tar slik avgjørelser. Å ta forbikjøring i en bakketopp i stupmørket er forbi idioti.

Jeg er glad mine og jeg er i livet.
Shiiiiiit :o jeg skjelver nesten når jeg leser dette.
Dere har vært utrolig heldige <3 stor klem til deg <3

Back
Topp