Skravletråd januar

Må innom bakern . Va der i morges, men da var bankterminalen nede, så fikk ta med meg varene og komme tilbake og betale.. er rett borti gata her. Og så skal jeg hente storebror på skolen. Han blir silkert kjempeglad når vi må gå hjem idag:D presiserte til han at jeg skulle hente med bilen idag, men har enda ikke fått den tilbake, så da blir det gåing likevel.

Hva skal du i byen?
Da får du luftet deg litt:P
Jeg skulle ha en bursdagsgave og en innflyttingsgave til min bror:)

Pga at studiene tar opp for mye av tiden og konsentrasjonen min, så har jeg ikke sjangs til å lage noe (har ADD, og plages veldig).. Dessuten har lillemor en superflink mamma som strikker og ordner masse fint til henne, og jeg er i lærefasen enda;)

Aah. Daså. Skjønner den :) tenkt på å kjøpe noe som noen lager? Trenger ikke være så dyrt. Men noe praktisk? Jeg syr endel. Smekker, vanntett stelleunderlag(gull!!) og endel andre ting. Kanskje noe sånt? Trenger ikke være masse og dyrt.
Hvor gammel er ungen? :)

Da var vi igang. Håper kjøreturen går bra og kjapt.

god kveld ! Ja det ble den ! Deilig :D

aldri sett mamma hoppe sånn rundt jeg :P ble nesten redd
her er det sol :D

Ja til og med, jeg blir litt sliten av det jeg altså
Haha. Herlig når de er engasjerte da ;)

Hadde dere barn da når dere flytta? Har levd slikt før, men da uten barn :p og da va det enkelt. Verre med barn :p
Hadde en som var 3, snart 4 :P De siste dagene fikk vi no hos min bestemor da. Mannen skulle kjøre bilen vår ned, mens jeg og kidden fløy. Noen av møblene lot vi stå igjen til de som skulle flytte inn etter oss, så hadde sofa og tv. Men ikke vaskemaskin, komfyr, kopper og kar ++.

Back
Topp