Gikk ned 35 kg daWow da må du ha Gått ned mye ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk ned 35 kg daWow da må du ha Gått ned mye ja
Hihihi. Jeg ogHa ha spent på det der
OjGikk ned 35 kg da![]()
Blir gøy å følge dereHihihi. Jeg og![]()
Har du pcos? Har hørt om de tablettene før.Oj
Hvordan klarte du det?
Jeg gikk ned 22 i 2007 med reductil tabletter.. det fungerer tydeligvis på pcos bare synd de ikke finnes lenger.
Ja hu mente så. Rart ingen andre ble dårligJa du hadde jo matforgiftet henne![]()
Det er nok en smart planneste gang skal jeg jeg ha sånn moppesparkebukser til dem...![]()
Hun har næringsvett vettuja var detlillemann vakke så drilla på å spise de som lillemor var
Vis vedlegget 159068
Ja men det er kjekt
God morgen KenguGod morgen
Planer for dagen?
Så slitsomtNope gjorde ikke det nei
God morgenGod morgenbaby J sovna igjen. Men det gjorde ikke jeg
![]()
God morgen og god bedringGod morgen
Våknet pottetett, yeye bare 8 t før det er helg![]()
Tror jeg også. De får gjøre litt nytte for seg.Det er nok en smart plan![]()
Ja har pcos dessverre. Legene skjønner ikke helt hvorfor ikke jeg går ned i vekt for jeg spiser som jeg skalHar du pcos? Har hørt om de tablettene før.
Jeg endra totalt kosthold. Usunt ble kutta helt ut. Ingen godteri eller brus eller slikt. Så kutta jeg porsjonsstørrelsene og valgte middager som gjorde meg mett uten å være kaloribomber. Mye salatgikk flere km hver dag. Og etterhvert begynte jeg med klatringen. Som tok de siste kiloene
![]()
Uff da?!Nå begynner jeg å bli litt bekymra her. Katta vår er alltid mye inn og ut av huset. Noen ganger til ett punget at det er irriterende. Men nå har jeg ikke sett hu på 24 timer. Å rundt huset lusker en vill hannkatt som ser ut sol den har sloss med noe, med livet så vidt i behold.
Hvor er gamla vår liksom?
De begynner tross alt å bli store!Tror jeg også. De får gjøre litt nytte for seg.
Så utrolig kjipt :/ Fikk beskjed etter fødselen under flere gyn at jeg har et pco aktig bilde uten at de vil fastslå noe mer..Ja har pcos dessverre. Legene skjønner ikke helt hvorfor ikke jeg går ned i vekt for jeg spiser som jeg skal
God morgen finaGod morgen
Dagens planer?