Mamma fant seg en trønder,selv er hun nordlendingjøsseshehe der landa du liksom
![]()
Nei![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mamma fant seg en trønder,selv er hun nordlendingjøsseshehe der landa du liksom
![]()
Nei![]()
merkelige greier.. også så akutt dårlig du ble også!jøsseshehe der landa du liksom
Nei![]()
Det ekke detskjønner deg godt..jeg prøver å gi meg med all småspisinga mi
ikke lett altså
Skravles imorgen snuppaDe eier ikke respekt disse vekkerklokkene våre
Vi får skravles mer i morgen
Natta
hehe dont we allDet ekke detmen savner å passe de gamle klærne mine
Haha, sant nokhehe dont we allhehe har akkurat lagt vekk en del gamle klær
![]()
str 25!? WHAT...Haha, sant nokjeg går å ser flere ganger på buksa mi i str 25 og tenker at den SKAL jeg inn i igjen
![]()

Jaastr 25!? WHAT...![]()
shit... 25... det er lite! hvor langt har du igjen nå da?Jaafor to år siden gikk jeg ned ganske mye i vekt. Og gikk fra str 34 til 25 i bukser
![]()
Har 17 kg... Gikk opp sykt mye i svangerskapet :/ mye også pga bekkenløsningen som gjorde at jeg ikke klarte å være noe aktiv. Og gikk med krykker :/shit... 25... det er lite! hvor langt har du igjen nå da?
huff.. men dette klarer du helt sikkertHar 17 kg... Gikk opp sykt mye i svangerskapet :/ mye også pga bekkenløsningen som gjorde at jeg ikke klarte å være noe aktiv. Og gikk med krykker :/
Jeg skal klare dethuff.. men dette klarer du helt sikkert![]()
Ha ha spent på det derNestlederen ber administrerende direktør fikse![]()
Nope gjorde ikke det neiFår du ikke sove??![]()
Jeg vet noen som harHaha genialt ! Men det er sånn man ikke kan si til folk at man har![]()
Ja du hadde jo matforgiftet hennemerkelige greier.. også så akutt dårlig du ble også!
Wow da må du ha Gått ned mye jaJaafor to år siden gikk jeg ned ganske mye i vekt. Og gikk fra str 34 til 25 i bukser
![]()
God morgenGod morgenbaby J sovna igjen. Men det gjorde ikke jeg
![]()