M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trenger ikke bety baby er stor. Det kan bety du har mye fostervann eller at du bærer baby på en viss måte. Og ikke minst, det kan hende jordmora di måler på en måte som gjør at målene blir litt høye. Du følger jo en fin kurve jevnt over, så ville ikke stressetÆæh! Jordmor har nettopp fylt ut symfyse-fundusmålet fra 38-ukerskontrollen i skjemaet. Får helt nerver jeg. Får jeg en gigababy??![]()
Vis vedlegget 158728
Nei.Ææh! Jordmor har nettopp fylt ut symfyse-fundusmålet fra 38-ukerskontrollen i skjemaet. Får helt nerver jeg. Får jeg en gigababy??![]()
Vis vedlegget 158728
Hehe jeg er ikke jordmor, men har hørt at symfysemålene ikke trenger ha med babyens størrelse å gjøre! Det kommer an på mye, bl.a. hvordan mor bærer babyen. Jeg har lavt symfysemål, men genetisk får familien min store babyerså er litt spent selv
![]()
Takk for svar dereNei.
SF-målet mitt ligger utenfor skjemaet mens vekstkontrollen med ultralyd i går viste at mini er innenfor normalen. Så det er ikke en direkte sammenheng nei.