Drittlei jakten på AmmeBHer!!!

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Gaaaaaaaaaah, jeg KLIKKER snart!!!! Det er jo seriøst ikke EN AmmeBH under 600,- som ser OK ut og sitter pent..!?!? Jeg har ikke råd til å betale så mye for BHer jeg abre skal bruke noen mnd jeg!!! o_O
Trenger jo liksom litt mer enn èn BH og!!!!

Har et par fra forrige gang, men de ser jo ut som noe jeg kunne arvet etter mormor liksom, man føler seg ikke veldig fresh da asså!!!

Forrige gang gav jeg til slutt opp letingen og endte opp med å bruke vanlige BHer (Det var knot!!!!), sportsBHer og de stygge når jeg MÅTTE...
Bah...
 
Har du store pupper? :p For kan tenke meg det er litt vanskeligere da.
 
Har du store pupper? :p For kan tenke meg det er litt vanskeligere da.
Ikke i utgangspunktet, men de blir store når jeg ammer (Ble det sist hvertfall)... Men har en merkelig form på overkroppen tror jeg, for ingenting sitter behagelig!! :-(

Og så vil jeg jo gjerne har LITT hold i de, at det ikke bare er tynt stoff liksom... Hater disse tydde slintrene som ser ut som SLOGGI BHer til 90-åringer uten vattering... o_O
 
Hvem BHer har du kjøpt og sverger til da..? Ift amingen menr jeg..?
Er veldig fornøyd med lindex sine i 2-pk. Og så har jeg en veldig god en i ull fra Boob. Har vokst bra hittil, men er liten fra før da. Ble ikke så veldig mye større enn på slutten forrige gang i alle fall. :)
 
Jeg bestilte et par fra new look.
Helt greie, og funker for meg siden puppene mine ikke gidder å vokse. Så får jeg heller måle litt og kjøpe nye når jeg får i gang produksjonen, hvis den starter ;)

Husker søstra mi hadde noen geniale singleter da hun fikk førstemann (for 12 år siden eller noe), med BH i toppen på en måte. Ikke noe man har på seg på fest, men ser for meg at det hadde vært genialt i starten. Var liksom en slags strikk som ikke var strikk som holdt puppene på plass inni toppen, og som også sørget for at ammeinnlegg holdt seg på plass.
 
Bruker nå 95E, ikke godt å finne hverken vanlig eller amme :/ har heller ikke tenkt å bruke over 600 på en slik bh, så kjøpte noen på tilbud fra Cubus i går, og Gud så stygg form jeg fikk på puppen, har liksom ikke sånne fine runde pupper, har sånne lange som starter under armen, og er litt spisse forran, haha ;) får bruke de litt
 
http://glammom.no/no/amme-bher/bher-uten-boyle/

Jeg så litt på noen av disse, synes det var noen fine der :) Men vet jo selvfølgelig ikke hvordan de sitter på da, og hvordan de er i størrelsene.. Men tenkte å prøve meg på et par derifra (hvis jeg får til å amme :rolleyes: ) når melka har kommet i gang..
De er så fine! Har planer om å prøve ut en eller to derifra om jeg får igang ammingen denne gangen:)
 
Så også noen på zalando nå nettopp som så greie ut til en ok pris.. ☺ Jeg er som deg og vil nok helst ha noen med litt hold i, ikke de som ligner på treningsBH..hehe.. :D
 
Kjøper dere ikke bh'er først når melka har stabilisert seg? Med tanke på str? :) jeg har kjøpt noen veldig rimelige i to forskjellige str til første uken så får jeg gå til innkjøp når jeg vet hvordan puppa blir seende ut:)
 
Kjøper dere ikke bh'er først når melka har stabilisert seg? Med tanke på str? :) jeg har kjøpt noen veldig rimelige i to forskjellige str til første uken så får jeg gå til innkjøp når jeg vet hvordan puppa blir seende ut:)
Tar utgangspunkt i forrige gang jeg :p Og håper det blir ca likt :p
 
Kjøper dere ikke bh'er først når melka har stabilisert seg? Med tanke på str? :) jeg har kjøpt noen veldig rimelige i to forskjellige str til første uken så får jeg gå til innkjøp når jeg vet hvordan puppa blir seende ut:)
Jeg tenker det kan være greit å ha en eller to å starte med så får bare ta en sjanse på størrelse.. ☺ Orker ikke fly i butikken pga. det første dagene.. ☺
 
Jeg kjøpte en på lindex, men jeg aner ikke hva den kosta. Den var ikke sånn at puppa hang på magen, men holdt de litt oppe. Men cupen var altfor stor da... Så hvis den fortsatt er stor når jeg har født fikk jeg komme tilbake å bytte -sålenge merkelappen var på.
 
Kor bh'ene ikkje sitter fint da? I cupen eller i breidden rundt midjen?
Eg var stor å ha store pupper fra før, å når eg fekk første mann, kjøpte eg meg nåken bh'er fra Danmark, disse viste seg å være litt smale rundt, så eg kjøpte ein festeforlenger berre. Detta funka for meg!:)
Eg kjøpte nåken heilt enkle bh'er så sikkert du meiner ser ut som bestemor bh'er, men når ein har store bryst, er d ikkje så lett å finne ammebh som ikje koster all verden.
Denne gangen slepper eg nåkk å bruke forlenger bak på bh'en, men dette var berre eit tips til eit rimligere alternativ om du vil kjøpe bh på H&M eller andre plasser, å det e rundt midjen dei ikkje passer...!
 
Back
Topp