Drittlei jakten på AmmeBHer!!!

Gaaaaaaaaaah, jeg KLIKKER snart!!!! Det er jo seriøst ikke EN AmmeBH under 600,- som ser OK ut og sitter pent..!?!? Jeg har ikke råd til å betale så mye for BHer jeg abre skal bruke noen mnd jeg!!! o_O
Trenger jo liksom litt mer enn èn BH og!!!!

Har et par fra forrige gang, men de ser jo ut som noe jeg kunne arvet etter mormor liksom, man føler seg ikke veldig fresh da asså!!!

Forrige gang gav jeg til slutt opp letingen og endte opp med å bruke vanlige BHer (Det var knot!!!!), sportsBHer og de stygge når jeg MÅTTE...
Bah...
Disse ..fantastiske!!! http://www.ebay.com/itm/19167507093...49&var=490717703952&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
 
Gaaaaaaaaaah, jeg KLIKKER snart!!!! Det er jo seriøst ikke EN AmmeBH under 600,- som ser OK ut og sitter pent..!?!? Jeg har ikke råd til å betale så mye for BHer jeg abre skal bruke noen mnd jeg!!! o_O
Trenger jo liksom litt mer enn èn BH og!!!!

Har et par fra forrige gang, men de ser jo ut som noe jeg kunne arvet etter mormor liksom, man føler seg ikke veldig fresh da asså!!!

Forrige gang gav jeg til slutt opp letingen og endte opp med å bruke vanlige BHer (Det var knot!!!!), sportsBHer og de stygge når jeg MÅTTE...
Bah...
Ebay, ebay , ebay. Var i butikken å så på en freya bh her hjemme til 700. De hadde ikke str. Gikk på ebay, fant samme bh i riktig str til 150kr inkl. Shipping.
 
Jeg har xl, bruker vanligvis 85/90 d. Så vil si den er normal til litt liten i str muligens.
Så for meg som bruler 85 b/c bør jeg også velge xl om jeg skal prøve de derfra? Selv om de ser ut som en type jeg egentlig ikke liker så er det ikke store pengetapet om de ikke fungerer liksom... ☺
 
Bestilte også en nå for å se. Har kjøpt 3 fra ebay før, men selv om jeg sjekka cm og alt, så er de ikke større enn at de muuuuligens passer min 12 år gamle niese. :p jeg bruker ca 80D til vanlig. :p
Hmm.. høres ikke helt bra ut! :p
 
Hmm.. høres ikke helt bra ut! :p
Nei, 3 forskjellige typer fra 3 forskjellige selgere. Var jo kjempebillige da, så ikke store tapet og forventet heller ikke så mye. Men litt komisk at asiatiske cm tydeligvis er så mye mindre enn europeiske. :p
 
Nei, 3 forskjellige typer fra 3 forskjellige selgere. Var jo kjempebillige da, så ikke store tapet og forventet heller ikke så mye. Men litt komisk at asiatiske cm tydeligvis er så mye mindre enn europeiske. :p
Hehe..du sier noe der, en cm burde jo være nokså lik her eller der.. ;) Det går nå enda an når det ikke er det største tapet da! ☺
 
Jeg tenker det kan være greit å ha en eller to å starte med så får bare ta en sjanse på størrelse.. ☺ Orker ikke fly i butikken pga. det første dagene.. ☺
Nettopp derfor jeg kjøpte noen veldig billige:) Så får man kjøpe en ordentlig en når melka er all good :)
 
Jeg brukte kun ammesinglet sist, bh er jo svindyrt og håpløst å finne :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Disse er ikke små i str..ikke asiatisk små hvertfall, det er padling i de,men de tok jeg ut,har ganske store og det ser bare teit ut,.overaskende gode i str, og bare så det er sagt kan jeg aldri kjøpe bh på hm feks..de er alt for små til meg.
 
Så for meg som bruler 85 b/c bør jeg også velge xl om jeg skal prøve de derfra? Selv om de ser ut som en type jeg egentlig ikke liker så er det ikke store pengetapet om de ikke fungerer liksom... ☺
Tror jeg hadde tatt L jeg da,men de koster jo ikke allverden, jeg har en i l kjøpte feil str rett og slett , den er ikke for liten,men synes det er behagelig med litt løsere nå..
 
Tror jeg hadde tatt L jeg da,men de koster jo ikke allverden, jeg har en i l kjøpte feil str rett og slett , den er ikke for liten,men synes det er behagelig med litt løsere nå..
Takk for tips! ☺ Kanskje jeg prøver disse og ser om de fungerer. Jeg vil jo helst ha både spile og padding..hehe.. ☺Men til den prisen så er det vel et greit skift eller to fremover.. ☺
 
Takk for tips! ☺ Kanskje jeg prøver disse og ser om de fungerer. Jeg vil jo helst ha både spile og padding..hehe.. ☺Men til den prisen så er det vel et greit skift eller to fremover.. ☺
Er inne og ser på de nå, men der var det utplukket.. Kun svart igjen og i str. M, så da fungerer ikke det for min del iallefall.. ☺
 
Back
Topp