Drittlei jakten på AmmeBHer!!!

Hei! Sniker litt jeg, men jeg kan virkelig anbefale Bravado- ammebh. Kjøpte det på Babyshop sist. De gir god støtte, er veldig behagelige og ikke så aller verst i pris hvis jeg husker riktig!
 
Kjøpte 2-pack fra Kappahl, passer fint, ligner på de fra ebay. Passer ikke de fra HM, men Kappahl er gode på str. Tror nok jeg prøver en sånn fra ebay også:)
 
Er det noen mulighet for å få bestilt flere samtidig/lagt til flere i handlekurven? Får bare lagt til en i handlekurven... Har ikke handlet på ebay tidligere :confused:
 
Det skal gå fint, du gjør det under bestillingsprosessen.
Hmm.. hverken jeg eller samboer klarer å se det. Valgene er buy it now (da kommer det kun en i handlekurven og ingen mulighet for å legge til flere, men rett til betaling). Andre valg; add to wishlist, add to collections..
 
Hmm.. hverken jeg eller samboer klarer å se det. Valgene er buy it now (da kommer det kun en i handlekurven og ingen mulighet for å legge til flere, men rett til betaling). Andre valg; add to wishlist, add to collections..
Det var merkelig. Jeg mener jeg valgte antall i samme slengen som jeg valgte farge..brukte ebay appen min.
 
Kjøper dere ikke bh'er først når melka har stabilisert seg? Med tanke på str? :) jeg har kjøpt noen veldig rimelige i to forskjellige str til første uken så får jeg gå til innkjøp når jeg vet hvordan puppa blir seende ut:)
Tar utgangspunkt i forrige gang jeg :p Og håper det blir ca likt :p
Jeg også, ble ikke veldig mye større enn de siste ukene. :)
 
Går jo an å skrive en beskjed til selger da, det er det eneste jeg ser som et alternativ. Dem ser jo at du bestiller flere... Hmm.. :p
Det er en mulighet! ☺ Selv om det også er noe tungvindt.. får se litt på det imorgen ☺
 
Jeg sier bare: jurgrime fra felleskjøpet er det eneste som passer her :p Jeg har kjøpt kapphal sin 2pk i XL, for stor rundt og akkurat passe i cupen nå. Har en fra jollyroom, passer perfekt nå. Finner jeg noen som kan passe eller jeg liker så er de svindyre eller med spiler, noe jeg ikke vil ha.

Jeg gir opp :p
 
Kjøper dere amme bher nå? Er ikke der vanskelig ? Man vet jo ikke hvordan puppene blir med masse melk i?
 
Jeg kjøpte 3 til forje uke, fikk alle i samme pakke,men må vel legges inn en og en om jeg husker rett.
 
Back
Topp