Skravletråd januar

Da har vi veid og målt jenta. Og hun bare fortsetter å vokse fortere enn grafen. 54 cm og 4,4 kilo er hun, 36,6 rundt hodet. Vi får se om to uker når vi skal tilbake om hun snart finner en percentil hun blir liggende på etterhvert...
Flotte mål på snuppa di:D
Bra hun vokser!

Herlighet så mye dritt man har :p rydder litt for vi er på kjøpsmarkedet etter større sted :) men ... Vil sette i stand leiligheten litt før vi får takst osv. Vasken på badet den har sånn greia på skapet som har løsnet :/ aner ikke hvordan vi fikser det ... Og soverommet må males over til hvitt da jeg vet hvitt er best farge når man skal selge :)

Ellers er det å male fliser på badet. Forrige eier har sølt hårfarge så blått på veggen. Dette er jo bare små ting :) og mannen må skru benkeplaten fast. Han er litt treg :p skal ikke bare skylde på han. Derfor vi passer så godt sammen hihi ❤️

Vi bare flyttet inn etter litt maling og satt opp halvt kjøkken :)
Da har dere litt å pusle med:D

Er det virkelig vits å melde folk til bv om de lar en 5 åring være alene hjemme 15- 30 min?

Er det virkelig vits å melde folk til bv om de lar en 5 åring være alene hjemme 15- 30 min?
Den er vel *litt* drøy.
Når eldsten var 5 år kunne han godt være hjemme alene dersom jeg måtte en liten tur i butikken (5 minutter å gå hver vei).
Tror ikke frøkna vil være klar for det når hun er 5

Den er vel *litt* drøy.
Når eldsten var 5 år kunne han godt være hjemme alene dersom jeg måtte en liten tur i butikken (5 minutter å gå hver vei).
Tror ikke frøkna vil være klar for det når hun er 5
Ja eg synes også det men i følge enkelte var det uansvarlig og noe man ikke gjør så bv burde få beskjed...

Back
Topp