oohh... store jenta til tante!var bare å veide daskal på kontroll neste mnd. 75 lang. Og 9,6 kg
Pizza![]()
Fikk melding av K i stad.. A er jo 6 mnd i dag.. hun var på kontroll i går..
A er 8670g og 64.5 lang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
oohh... store jenta til tante!var bare å veide daskal på kontroll neste mnd. 75 lang. Og 9,6 kg
Pizza![]()
Haha her så har jeg satt på netflix, så titter han på baby J å sier "det er synd på pappa, han er kjeeeempe syk, ja det er synd på pappa" hahahahhahahahaha! han min ligger bare i senga å sutrer når han er syk![]()
hhaahahaha.. skulle tro de herre mannfolka hadde en egen sykdom som bare rammet demHaha her så har jeg satt på netflix, så titter han på baby J å sier "det er synd på pappa, han er kjeeeempe syk, ja det er synd på pappa" hahahah![]()
Uff nei er ikke lett. Men avhengig av 2 inntekter også. Blir ikke akkurat rik på navhuff.. missunner deg ikke
det er sant!Uff nei er ikke lett. Men avhengig av 2 inntekter også. Blir ikke akkurat rik på nav
Satser på det. Om man ikke får tilbake alt skal ikke hun betale frakt og emballasjeså rart! den dukker nok opp![]()
Nei det er sånn det skal være.Satser på det. Om man ikke får tilbake alt skal ikke hun betale frakt og emballasjerettferdig
Nam namvar bare å veide daskal på kontroll neste mnd. 75 lang. Og 9,6 kg
![]()
Pizza![]()
Hva kan han jobbe som da?Ja er håpløst arbeidsmarked her i rogaland for tiden spesielt for gubben så nå søker han på jobber ihvertfall i hele sørnorge
Åh,det hørtes godt ut. Er veldig glad i kyllingVi skal ha kyllinggryte i dag![]()
Haha! Jeg har løpt rundt med feber og baby på armen jeg. Jeg sa det til mannen "hva ville du gjort om jeg var syk å du var frisk" han hadde ringt forsterkninger - hans mammahhaahahaha.. skulle tro de herre mannfolka hadde en egen sykdom som bare rammet dem![]()
Da dropper vi hardtreningahaha.
Ja bruker den nå i permisjonstia for å motivere meg til å trene![]()
Oi daoohh... store jenta til tante!
Fikk melding av K i stad.. A er jo 6 mnd i dag.. hun var på kontroll i går..
A er 8670g og 64.5 lang![]()
Lenge siden jeg har spist det nå, så det blir godtÅh,det hørtes godt ut. Er veldig glad i kylling![]()
ja det får man silille bolla
hehe
godt hu vokser daJja det får man si![]()