Skravletråd januar

var bare å veide da :) skal på kontroll neste mnd. 75 lang. Og 9,6 kg :p

Pizza :)
oohh... store jenta til tante!
Fikk melding av K i stad.. A er jo 6 mnd i dag.. hun var på kontroll i går..
A er 8670g og 64.5 lang o_O

hahahahaha! han min ligger bare i senga å sutrer når han er syk :hilarious:
Haha her så har jeg satt på netflix, så titter han på baby J å sier "det er synd på pappa, han er kjeeeempe syk, ja det er synd på pappa" hahahah :P

Haha her så har jeg satt på netflix, så titter han på baby J å sier "det er synd på pappa, han er kjeeeempe syk, ja det er synd på pappa" hahahah :p
hhaahahaha.. skulle tro de herre mannfolka hadde en egen sykdom som bare rammet dem :P

Satser på det. Om man ikke får tilbake alt skal ikke hun betale frakt og emballasje :) rettferdig
Nei det er sånn det skal være.
Man betaler jo frakt og emballasje for at ting skal komme trygt frem.
Gjør det ikke det skal man få pengene tilbake.

Tror dere jeg klarer meg uten kontroll til 9. Februar? :)
Gyn og jeg skjønner ikke hvorfor det er satt opp time 4. Februar, men så tenker jeg. Ta timen eller ikke? Betaler vanlig takst som hos offentlig gyn :) 9. Februar er jordmortime. Skal få byttet jordmor! Må bare bli frisk nok til å gå på helsestasjon. Er jo bitte små der jeg ikke vil smitte

hhaahahaha.. skulle tro de herre mannfolka hadde en egen sykdom som bare rammet dem :P
Haha! Jeg har løpt rundt med feber og baby på armen jeg. Jeg sa det til mannen "hva ville du gjort om jeg var syk å du var frisk" han hadde ringt forsterkninger - hans mamma :p

jeg gikk på "the originals" fella igjen.. *oppgitt*
så neste blir vel hele runda med vampire diaries igjen :P

Da har vi veid og målt jenta. Og hun bare fortsetter å vokse fortere enn grafen. 54 cm og 4,4 kilo er hun, 36,6 rundt hodet. Vi får se om to uker når vi skal tilbake om hun snart finner en percentil hun blir liggende på etterhvert...

Back
Topp