+
kjøper kjøtt og vaskemiddel osv. veldig kjekt.
VI tar noen sånne turer nå og da..Veldig lurt det da![]()
kjøper kjøtt og vaskemiddel osv. veldig kjekt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
VI tar noen sånne turer nå og da..Veldig lurt det da![]()
JaNam, det er godt![]()
Vet ikke.. tenkte jeg skulle til HS denne ukaJa herregudHvor stor er han ?
Alt for lenge siden her også. Tror det må på menyen neste ukeJalenge siden vi har hatt og
hahahahaha! han min ligger bare i senga å sutrer når han er sykHahahahahanå lo jeg godt. Her så går også gubben rundt med teppe å hoster "uhuuh uff"

oij.. det er kjedelig! håper det kommer til rette!Hater at posten har rotet bort understellet jeg kjøpte helt nytt på finn :/
Mulig flytting på dere?Da har gubben begynt å se seg om etter jobb i andre steder av landet også
Det er sendt ut etterlysning fra avsender så hun venter på svar. Håper detoij.. det er kjedelig! håper det kommer til rette!
Jeg var der i dagVet ikke.. tenkte jeg skulle til HS denne uka![]()
så rart! den dukker nok oppDet er sendt ut etterlysning fra avsender så hun venter på svar. Håper deti følge sporingen er det sporløstforsvunnet. Står det er på postkontoret
ååå! hvordan går det med tulla?Jeg var der i dag![]()
Idag er det omelett. Enn der?Hva står på menyen i dag?![]()
Ja synes detDa var det jo veldig lurt![]()
Vi skal ha kyllinggryte i dagIdag er det omelett. Enn der?
Sjelden vi får så mye her. Men hvis gubben får jobben han har søkt på så flytter vi på oss og da må vi nok vende oss til mer snøvi har hatt alt for mye snø synes jeg da![]()
var bare å veide daååå! hvordan går det med tulla?
PizzaIdag er det omelett. Enn der?
Ja er håpløst arbeidsmarked her i rogaland for tiden spesielt for gubben så nå søker han på jobber ihvertfall i hele sørnorgeMulig flytting på dere?
Da dropper vi hardtreningaNjæ, jeg skal vel ikke skryte på meg det nå som det er to uker til terminmen greit å ha litt oversikt over aktiviteten, spesielt nå som jeg er i permisjon.
Greit å ha til etter fødsel også da!
![]()
huff.. missunner deg ikkeSjelden vi får så mye her. Men hvis gubben får jobben han har søkt på så flytter vi på oss og da må vi nok vende oss til mer snø