Skravletråd januar

Sant det. Liker heller ikke snøen særlig. Er fin i julen men ellers trenger jeg den ikke. Sikkert kjekt for barna:)
ja det er jo litt trist med jul uten snø...

hahaha har du sett den nye doc reklamen?
det er som å se gubben når han er syk..
Utrolig hvor døende enkelte mannfolk blir når de er syke :hilarious:
Er det den når han mannen hoster på flyet? Eller er det en ny en? (Ser aldri tv)
Har faktisk kjøpt doc til han :p de går ned på høykant :p
Men utrolig hvor syke de blir ja :p

Godt det da:)
Handlet torsk til denne uka jeg også :)
Ja mannen er veldig glad i det og de hadde skrei på tilbud igår:-). Så kjøpte inn litt siden vi har laks i fryseren og jeg ville ha det idag. Gubben er ikke så fan av laks:-/

ja det er jo litt trist med jul uten snø...
Sant det. Her har vi så sjelden snø generelt at vi tar det vi får når vi får det. Denne gang hadde vi den vel i ca 2 uker. De sier kulden skal komme tilbake i februar men håper de tar feil

enig.. har planer om det jeg også.. må bare få begynt haha
Var flink før, men plutselig så orket jeg ikke. Ble plutselig mange turer til butikken og brukte mye mer. Så nå skal jeg prøve å fortsette :)
Blir mer variert mat også når jeg planlegger :)

Ja mannen er veldig glad i det og de hadde skrei på tilbud igår:-). Så kjøpte inn litt siden vi har laks i fryseren og jeg ville ha det idag. Gubben er ikke så fan av laks:-/
Da var det jo veldig lurt :)

Var flink før, men plutselig så orket jeg ikke. Ble plutselig mange turer til butikken og brukte mye mer. Så nå skal jeg prøve å fortsette :)
Blir mer variert mat også når jeg planlegger :)
kan jeg tenke meg :D billigere også ;)

Sant det. Her har vi så sjelden snø generelt at vi tar det vi får når vi får det. Denne gang hadde vi den vel i ca 2 uker. De sier kulden skal komme tilbake i februar men håper de tar feil
vi har hatt alt for mye snø synes jeg da :D

har alltid hvert flink til å handle når det er "salg" og 10 kr marked jeg da.. fyller opp skapene :P
Har sikkert 10 kg kyllingfilet i frysern nede etter shoppingtur i Sverige :P
Veldig lurt det da:)

Back
Topp